Nou..."bring it on" zou ik zeggen...Devil-driver schreef:Wel van het merk BSA, niet de Tex, het type weet ik niet bij naam en 16 inch ja.
Als ik de auto heb, hopelijk morgen dan doe ik wel efkes fotootje maken.
velgen
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Nou ik kan vanmiddag eindelijk mijn waaiertjes (voor € 70,- gekocht van een ogc lid) ophalen bij de dealer.
Die hebben er 4 nieuwe michelin 185/55/15 winterbandjes omheen gelegd.
Kost 430 eurootjes. Is niet heel goedkoop, maar ik heb wel heel goed winterrubber onder mijn wagen liggen. Ik had ze al veel eerder besteld, maar dat ging eerst al mis doordat ze een verkeerde maat besteld hadden, vervolgens waren ze op zoek gegaan naar de maat waar ik om had gevraagd (195/50/15) maar die waren nergens leverbaar. Nu dus maar deze... Zal eens even wat fotootjes maken van mijn retro-look.
Die hebben er 4 nieuwe michelin 185/55/15 winterbandjes omheen gelegd.
Kost 430 eurootjes. Is niet heel goedkoop, maar ik heb wel heel goed winterrubber onder mijn wagen liggen. Ik had ze al veel eerder besteld, maar dat ging eerst al mis doordat ze een verkeerde maat besteld hadden, vervolgens waren ze op zoek gegaan naar de maat waar ik om had gevraagd (195/50/15) maar die waren nergens leverbaar. Nu dus maar deze... Zal eens even wat fotootjes maken van mijn retro-look.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Devil-driver
- forum-gebruiker
- Contacteer: