Tussendempervervanger.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Las der zelf een pijp tussen ?
Demper tussenuit, en pijp tussenstuk derop met pcies buitendiameter.
kHeb geen zin in herrie, maar als deze daalijk weer gelast na kedeng op drempels moet worden dan doe ik dat.
Kan gewoon Marcel, buis is er in elke maat, wel geleerd dat met uitlaat voornamelijk "spanning" in uitlaatlijn is, en dat oplossing net zo lomp als simpel is brander derop en buigen.
Maar waarom is dat geen idee ?
Ben je van alles af en je kent gasten zat.
Demper tussenuit, en pijp tussenstuk derop met pcies buitendiameter.
kHeb geen zin in herrie, maar als deze daalijk weer gelast na kedeng op drempels moet worden dan doe ik dat.
Kan gewoon Marcel, buis is er in elke maat, wel geleerd dat met uitlaat voornamelijk "spanning" in uitlaatlijn is, en dat oplossing net zo lomp als simpel is brander derop en buigen.
Maar waarom is dat geen idee ?
Ben je van alles af en je kent gasten zat.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
nou:
Ik kan hem heus wel passend krijgen, is met de vorige ook gelukt, met de brander erop, Maar dat wil ikl niet meer.
a) bochten kloppen niet, waar je materiaal rekt neemt de dikte af. Gaat snel doorroesten.
b) Ik had haast, ging plotseling stuk die demper dus ik moest snel wat hebben.
c) Je betaald voor een demper die past, al sik hem modificeer wordt ie onbetaalbaar aan tijd.
en pijpie zelf lassen en in elkaar bakken ken ik zelf ook wel, heeft nix met kennissen te maken, maar ik heb daar weinig zin in.
misschien doe ik het ook wel maar niet nu.
Eerst maar eens wat flensjes en pijpies opscharrelen.
Ik kan hem heus wel passend krijgen, is met de vorige ook gelukt, met de brander erop, Maar dat wil ikl niet meer.
a) bochten kloppen niet, waar je materiaal rekt neemt de dikte af. Gaat snel doorroesten.
b) Ik had haast, ging plotseling stuk die demper dus ik moest snel wat hebben.
c) Je betaald voor een demper die past, al sik hem modificeer wordt ie onbetaalbaar aan tijd.
en pijpie zelf lassen en in elkaar bakken ken ik zelf ook wel, heeft nix met kennissen te maken, maar ik heb daar weinig zin in.
misschien doe ik het ook wel maar niet nu.
Eerst maar eens wat flensjes en pijpies opscharrelen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Gaat er nou een katvervangert gefabriceerd worden onder Marcel zijn 'pimp my original' Astra ?????Laagvlieger schreef:Eerst maar eens wat flensjes en pijpies opscharrelen.
Grille verbouwen, andere koplampunits...moet niet gekker worre
Laagjuh is bekeerd
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hey Marcel,
Check anders Skytune eens. Dat is voor mij maar 40min rijden! Misschien dat je daar iets leuks in RVS kunt regelen ofzo?? Wil ik er eventueel wel voor je omrijden en meenemen naar de eerstvolgende meeting/vergadering...
Check anders Skytune eens. Dat is voor mij maar 40min rijden! Misschien dat je daar iets leuks in RVS kunt regelen ofzo?? Wil ik er eventueel wel voor je omrijden en meenemen naar de eerstvolgende meeting/vergadering...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
nou de binnenvoering van me kat lag eruit,dus daar heb ik dus een pijp tussen laten lassenGeen katvervanger,maar middendempervervanger !
Beide zou ik niet doen ! Is associaal rot-geluid dan meestal...
kan het je niet aanraden,want maakt dus echt een takke herrie!!
tot de 3000 toeren mooi zwaar,daarna onwijs schel en snerpend
dus weet waar je aan begint
astra gsi turbo