Aandrijf assen
Aandrijf assen
Beste heren GSI liefhebber
Mijn auto schokt de laatste tijd steeds erger wanneer ik mijn gas los laat. Het is net als of er te veel spelling zit op de aandrijf assen. Heb de auto even op de brug gezet (eigen brug) en gekeken naar de aandrijf assen. Bij het wiel kan ik geen spelling ontdekken, maar aan de bak kant een klein beetje om hoog en omlaag. Tevens (in de versnelling) wanneer ik aan een wiel draai zit er een behoorlijk stuk speling op, duurt even voordat andere wiel begint te draaien (tegen overgesteld van richting weliswaar vanwege differentieel). Duw ik beide wielen in de zelfde richting dan zit er eveneens een vrij grote slag op.
Wat hoort er aan speling op te zitten, dus wat is nog acceptabel.
Is het wel te veel wat moet ik dan vervangen.
Alvast bedankt
Mijn auto schokt de laatste tijd steeds erger wanneer ik mijn gas los laat. Het is net als of er te veel spelling zit op de aandrijf assen. Heb de auto even op de brug gezet (eigen brug) en gekeken naar de aandrijf assen. Bij het wiel kan ik geen spelling ontdekken, maar aan de bak kant een klein beetje om hoog en omlaag. Tevens (in de versnelling) wanneer ik aan een wiel draai zit er een behoorlijk stuk speling op, duurt even voordat andere wiel begint te draaien (tegen overgesteld van richting weliswaar vanwege differentieel). Duw ik beide wielen in de zelfde richting dan zit er eveneens een vrij grote slag op.
Wat hoort er aan speling op te zitten, dus wat is nog acceptabel.
Is het wel te veel wat moet ik dan vervangen.
Alvast bedankt
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Steun kostte me 60 Euro. Zit er onder en het heeft geholpen, maar ik denk dat ik de steun achter bij de bak ook nog vervang. Hij blijft wat bokken.
Hopelijk is het schokken dan helemaal weg, zal altijd wel wat blijven. Beestje heeft al 220.000 op zijn kop gehad, geloof toch dat er in de aandrijving ook wat slijtage zit.
Hopelijk is het schokken dan helemaal weg, zal altijd wel wat blijven. Beestje heeft al 220.000 op zijn kop gehad, geloof toch dat er in de aandrijving ook wat slijtage zit.