Kachel werkt alleen op stand 3
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Kachel werkt alleen op stand 3
De kachel van mn moeders auto werk alleen op stand 3, ik heb er al een andere draai knop tussen gezet maar hij werkt nog steeds alleen op stand 3, nog iets anders wat ik kan checken/vervangen ?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
dat lampje voor je achterruit verwarming.Rallyastra schreef:Ik heb die draai knop al eerste vervangen omdat die ook niet echt jofel werkte en het lampje van de achterruit verwarming stuk was, daarom dacht ik dat dat het probleem was. Maar microstoffilter ? is dat de interieurfilter ?
hoe ken je daar het beste bij?
heb die andere 2 lampjes wel gemakkelijk kunnen vervangen maar die van de achterruit niet
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
neej, knop uittrekken en op stand 1, dan mat dunne schroevedraaiert aan de onderkant van die knop insteken en drukken, tegelijk knop eraf trekken. Dan daaronder de 2 weerhaakjes indrukken en aan de schakelaar eruit trekken.
Daar zit het lampje dan, simpel.
microstoffilter is interieurfilter ja.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
kachel
mijn kachel werkt helemaal nie meer
toen ik xtje met dash ging vervangen moest die knop erop. iets te lomp gedaan en begonnie al raar te doen. toen x deedie nix meer. in porren met een lepeltje deedtie het weer:S
toen begonnie x te smeulen. kwam beetje rook uit en het stonk. een dag later stopte die er helemaal mee.
even langs de sloop en dat hele witte ding maar vervangen:P week zkr dat het weer alemaal werkt.
lekker handig met dit weer he geen kachel
toen ik xtje met dash ging vervangen moest die knop erop. iets te lomp gedaan en begonnie al raar te doen. toen x deedie nix meer. in porren met een lepeltje deedtie het weer:S
toen begonnie x te smeulen. kwam beetje rook uit en het stonk. een dag later stopte die er helemaal mee.
even langs de sloop en dat hele witte ding maar vervangen:P week zkr dat het weer alemaal werkt.
lekker handig met dit weer he geen kachel
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ik ben niet van de electronica als er iets is waar ik slecht in ben is het wel rekenen en electronica laat mij maar lekker dingen bouwen en knooien whahaDayWaLk3R schreef:Niels, Niels, Niels toch.. valt me zwaar van je tegen, dat jij dat nie weet .. Weet IK Zelfs !!!! is gelukkig ook niet zo vaak voorbij gekomen hierrow
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
tnx, voor die andere lampjes lag ik helemaal met me kop bij de voetenruimtes te prutsen maar die waren gelukt alleen die verwarming niet.Laagvlieger schreef:neej, knop uittrekken en op stand 1, dan mat dunne schroevedraaiert aan de onderkant van die knop insteken en drukken, tegelijk knop eraf trekken. Dan daaronder de 2 weerhaakjes indrukken en aan de schakelaar eruit trekken.
van het weekend daar maar een nieuw lampje in plaatsen!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ach als je toch bezig moet met die troep dan kun je het beter goed doen, kan ik gelijk een aantal interieur delen spuiten. En ik moet nog een 2e kabel trekken voor de audio naar achteren. Plus dat mijn antenne aansluiting voor de radio het niet meer doen..Rallyastra schreef:Kacheltuning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En bij mijn kachel doet stand 1 het niet meer..
dus iemand die weet hoe en wat je nodig bent?? En of het plug en play is?
Tekst..