Astra RIP
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
De 1e auto die me heeft zien glijden... die heeft geen auto gezien.
Maar het zijn 3 personen geweest, 1 d'r van zag me door het gras schieten.
Wie weet dat ik iets met hun kan regelen... maar dan nog geen veroorzaker.
Stond vandaag trouwens wel in de krant over het ongeluk.
Maar het zijn 3 personen geweest, 1 d'r van zag me door het gras schieten.
Wie weet dat ik iets met hun kan regelen... maar dan nog geen veroorzaker.
Stond vandaag trouwens wel in de krant over het ongeluk.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Hmmm. ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik geloof nooit dat je in die wegsituatie, met zo'n soort ongeval de schuld op iemand anders afgeschoven krijgt.
Je zei al dat je zelf in de binnenbocht reed, in een onoverzichtelijke bocht, je kon iig niet vooruit kijken, omdat die bomen in de S bocht staan, je kwam volgens mij achter een loods of flinke schuur vandaan zetten, met een aardig gangetje, en als ik een beetje de afstanden inschat, heb je best aardig doorgereden....en op zo'n weggetje (rij ik zelf ook regelmatig overheen) geldt meestal 60 Km/u omdat er van die fietsstroken naast lopen, wordt meestal veeeeeeeeeeeeeel harder gereden.
Op de B weggetjes hier in de buurt in dezelfde situatie, geldt iig 60, en is 110-120 echt geen uitzondering (doe ik zelf dus ook )
Mijn indruk na het verhaal en de foto's : ik ga geen cijfertjes roepen, maar met méér dan 70 die lekkere bocht in gegaan, omdat je daar vaak rijdt en dus de weg wel kent, komt er ineens een tegenligger, die ook de binnenbocht wilde nemen , of iig midden op de weg reed (wat eigenlijk ook hoort) overgecorrigeerd, te hard de berm in gestuurd, waardoor je niet meer terug kon, en Boink...boom....
Je had met die snelheid zowieso maar een heel kleine kans om hem de berm weer uit te trekken, en zodra je met 4 wielen op het gras komt remmend, ben je gewoon verkocht
Maargoed..lang verhaal kort..wees eerlijk en redelijk tegenover jezelf, leer ervan, take your loss, en begin met strippen, en een 'nieuwe' Astra
Nogmaals, voel je niet aangevallen, dit zijn nou eenmaal de risico's die je loopt als je lekker wil doorrijden, vaak gaat het goed, maar dat kleine kansje blijft er altijd inzitten.
De meeste van dit soort ongelukjes komt door inschattingsfouten van één of beide bestuurders in zo'n situatie, reaktietijd is bizar kort, omdat je misschien wel allebei 80 rijdt (= 160 head to head he, reken even uit meters per sec ) dus een stuurfout is erg snel gemaakt, gaat allemaal instinctief....
Blijft gewoon kut, klote, beroerd en vertieft, maar een ongeluk zit in een klein hoekie he...OF in een lekkere bocht
Je zei al dat je zelf in de binnenbocht reed, in een onoverzichtelijke bocht, je kon iig niet vooruit kijken, omdat die bomen in de S bocht staan, je kwam volgens mij achter een loods of flinke schuur vandaan zetten, met een aardig gangetje, en als ik een beetje de afstanden inschat, heb je best aardig doorgereden....en op zo'n weggetje (rij ik zelf ook regelmatig overheen) geldt meestal 60 Km/u omdat er van die fietsstroken naast lopen, wordt meestal veeeeeeeeeeeeeel harder gereden.
Op de B weggetjes hier in de buurt in dezelfde situatie, geldt iig 60, en is 110-120 echt geen uitzondering (doe ik zelf dus ook )
Mijn indruk na het verhaal en de foto's : ik ga geen cijfertjes roepen, maar met méér dan 70 die lekkere bocht in gegaan, omdat je daar vaak rijdt en dus de weg wel kent, komt er ineens een tegenligger, die ook de binnenbocht wilde nemen , of iig midden op de weg reed (wat eigenlijk ook hoort) overgecorrigeerd, te hard de berm in gestuurd, waardoor je niet meer terug kon, en Boink...boom....
Je had met die snelheid zowieso maar een heel kleine kans om hem de berm weer uit te trekken, en zodra je met 4 wielen op het gras komt remmend, ben je gewoon verkocht
Maargoed..lang verhaal kort..wees eerlijk en redelijk tegenover jezelf, leer ervan, take your loss, en begin met strippen, en een 'nieuwe' Astra
Nogmaals, voel je niet aangevallen, dit zijn nou eenmaal de risico's die je loopt als je lekker wil doorrijden, vaak gaat het goed, maar dat kleine kansje blijft er altijd inzitten.
De meeste van dit soort ongelukjes komt door inschattingsfouten van één of beide bestuurders in zo'n situatie, reaktietijd is bizar kort, omdat je misschien wel allebei 80 rijdt (= 160 head to head he, reken even uit meters per sec ) dus een stuurfout is erg snel gemaakt, gaat allemaal instinctief....
Blijft gewoon kut, klote, beroerd en vertieft, maar een ongeluk zit in een klein hoekie he...OF in een lekkere bocht
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Als ik niet had hoeven uitwijken, was ik nooit in de berm terecht gekomen.
Ik reed niet hard, want m'n motor was nog koud, en dus weet wel zeker dat ik niet harder als 80 (toegestaan) heb gereden.
Dacht zelf meer aan 70, maar das toch gissen.
De weg is daar vrij breed, 2 vrachtwagens kunnen elkaar moeiteloos paseren... en ik kwam vanuit het begin v.d. bocht waarvan ik de volgende bocht vol kan bekijken, die tegenligger heeft niet zoveel overzicht... want de binnenbocht heeft een sloot en daarna een wal waar een weiland ligt (zie foto's).
Het is gewoon ronduit klote... en nu ik weer student ben, met m'n hongerloon kan ik gvd wel een jaar gaan werken voordat ik weer wat centen heb.
Het is godverdomme gewoon niet eerlijk..
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- kuuntje
- forum-gebruiker
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 14 jun 2003 22:23
- Locatie: slamuissitan
- Contacteer:
wrede shit, succes ermee!
wat betreft dat waarborgfonds, kan je wel naar fluiten die keren echt geen total losse wagen uit. is meestal bij kleine schades! Als het idd zo is dat je echt moest uitwijken en jij kan bewijzen dat je daardoor het ongeval hebt veroorzaakt, kan je iemand dagvaarden. Je kan dan bij de rechter je verhaal gaan doen. Dit is een hele lange procedure en zeker niet binnen een jaar opgelost, maar zeker niet onmogelijk.
grts Y
wat betreft dat waarborgfonds, kan je wel naar fluiten die keren echt geen total losse wagen uit. is meestal bij kleine schades! Als het idd zo is dat je echt moest uitwijken en jij kan bewijzen dat je daardoor het ongeval hebt veroorzaakt, kan je iemand dagvaarden. Je kan dan bij de rechter je verhaal gaan doen. Dit is een hele lange procedure en zeker niet binnen een jaar opgelost, maar zeker niet onmogelijk.
grts Y
D-kadett Friends Holland
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Nog wat drama foto's... heb vanmiddag wat spullen eruit gehaald.
Rechterkant.
Linkerkant.
Lekkere oplichter die vorige eigenaar... wat roestvrij zegt ie dan...
De Lexmaul is over het parafaan heen geschoven.
Zat ook nog recht aan de cilinderkop zover ik kon zien.
Hopelijk niet teveel mee aan het handje.
Hele rechter B-stijl is ontzet, staat zeg maar bol, gezien de knik in het dak.
Laat de auto v.d. week bij mn opa neerzetten, en dan maar eens een begin maken met het strippen.
Rechterkant.
Linkerkant.
Lekkere oplichter die vorige eigenaar... wat roestvrij zegt ie dan...
De Lexmaul is over het parafaan heen geschoven.
Zat ook nog recht aan de cilinderkop zover ik kon zien.
Hopelijk niet teveel mee aan het handje.
Hele rechter B-stijl is ontzet, staat zeg maar bol, gezien de knik in het dak.
Laat de auto v.d. week bij mn opa neerzetten, en dan maar eens een begin maken met het strippen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Kreukelzone heeft zijn werk wel gedaan. Nou maar hopen dat idd je Lexie nog goed is, de kwetsbare delen van je blok zitten voor 80% aan de andere kant.
Heb je de kap al opengehad ????
Enneehhh, hoe gaat het met jou zelf 3 dagen na dato
Heb je de kap al opengehad ????
Enneehhh, hoe gaat het met jou zelf 3 dagen na dato
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Gaat beter... had erger verwacht.
1 pijnstiller per dag, en nog elke nacht goed kunnen slapen.
Knie gaat ook beter, probeer af en toe zover mogelijk te buigen.
En als laatste, veel nadenken...
Edit: kap is nog niet open geweest.
Wil de auto v.d. week op locatie hebben, dan kan eventueel m'n broer en kameraad er al iets mee doen, zoals de kap eraf halen.
Kwam er trouwens achter dat het subframe rechts is afgeknapt bij het achterste ophangpunt.
1 pijnstiller per dag, en nog elke nacht goed kunnen slapen.
Knie gaat ook beter, probeer af en toe zover mogelijk te buigen.
En als laatste, veel nadenken...
Edit: kap is nog niet open geweest.
Wil de auto v.d. week op locatie hebben, dan kan eventueel m'n broer en kameraad er al iets mee doen, zoals de kap eraf halen.
Kwam er trouwens achter dat het subframe rechts is afgeknapt bij het achterste ophangpunt.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Denken... een van de dingen waar je je mee bezig houdt na zoiets.
Mijn bevinding, is, dat GSi rijden kwa verzekering niet haalbaar is.
Na zulke geintjes hoef ik geen WA of WA+ meer, gewoon All-risk en niks anders.
Had het met m'n Corsa toen ook, en enigzins brengt het alleen maar voordeel.
GSi is gewoon niet te verzekeren (voorlopig dan iig) voor mij.
Dus waarschijnlijk geen GSi meer voor mij.
Voorlopig kan ik in dé rode Corsa A rijden, die destijds nieuw is gekocht door m'n pa.
M'n broer rijd er nu in, maar die was toch al van plan wat voor zichzelf te kopen als alle daags vervoer.
Iig een dak boven je hoofd, wanneer ik weer fatsoenlijk kan lopen en autorijden.
Totdat ik wat anders heb gevonden.
Wordt het dan weer een Astra?
Ja, denk het wel.
Astra is gewoon erg goed bevallen, en met een ongeluk zoals deze ben ik toch wel tevreden dat zo'n auto veiliger is als een ouder type Opel.
Ander punt is, de spullen die ik nu heb kan ik wel gaan verkopen... kom er later misschien achter dat ik het toch weer wil, en sta ik weer volop te duur te betalen.
Maar een normale Astra dan?
Voorlopig houd ik de C20XE nog wel... eerst kijken hoe die er aan toe is.
Heb nog een blok dat in delen ligt thuis.
Dus vooralsnog even niks geen zekerheid.
GSi delen ga ik gewoon verkopen... anders is het nooit een keer te compenseren met een aankoop van een andere auto.
En ombouwen naar GSi kan altijd nog, maar vooralsnog is daarvoor dan het budget er niet.
Keuzes maken dus.
Heb al wat gezocht op Marktplaats.
Zoals deze:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 33035.html
Mijn bevinding, is, dat GSi rijden kwa verzekering niet haalbaar is.
Na zulke geintjes hoef ik geen WA of WA+ meer, gewoon All-risk en niks anders.
Had het met m'n Corsa toen ook, en enigzins brengt het alleen maar voordeel.
GSi is gewoon niet te verzekeren (voorlopig dan iig) voor mij.
Dus waarschijnlijk geen GSi meer voor mij.
Voorlopig kan ik in dé rode Corsa A rijden, die destijds nieuw is gekocht door m'n pa.
M'n broer rijd er nu in, maar die was toch al van plan wat voor zichzelf te kopen als alle daags vervoer.
Iig een dak boven je hoofd, wanneer ik weer fatsoenlijk kan lopen en autorijden.
Totdat ik wat anders heb gevonden.
Wordt het dan weer een Astra?
Ja, denk het wel.
Astra is gewoon erg goed bevallen, en met een ongeluk zoals deze ben ik toch wel tevreden dat zo'n auto veiliger is als een ouder type Opel.
Ander punt is, de spullen die ik nu heb kan ik wel gaan verkopen... kom er later misschien achter dat ik het toch weer wil, en sta ik weer volop te duur te betalen.
Maar een normale Astra dan?
Voorlopig houd ik de C20XE nog wel... eerst kijken hoe die er aan toe is.
Heb nog een blok dat in delen ligt thuis.
Dus vooralsnog even niks geen zekerheid.
GSi delen ga ik gewoon verkopen... anders is het nooit een keer te compenseren met een aankoop van een andere auto.
En ombouwen naar GSi kan altijd nog, maar vooralsnog is daarvoor dan het budget er niet.
Keuzes maken dus.
Heb al wat gezocht op Marktplaats.
Zoals deze:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 33035.html
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Daar zal hij niet veel aan hebben aangezien hij geen 'dader' heeft en geen aanspraak kan maken op het waarborgfonds omdat hij geen getuigen heeft die de aanstichter van dit alles heeft gezien...2.nullutje schreef:total loss is maximaal dagwaarde + letsel + werkonderbreking + evt. schade aan kleding e.d.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Heej, foto's, zijn die al weer offline? Ik krijg ze niet in beeld...
Maar kerel, als je onderdelen wilt verkopen (ik kan niet meer helemaal volgen uit je verhaal of je dat nu wel of niet wilt), dan wil ik je wel wat zaken van je afnemen...
Maar kerel, als je onderdelen wilt verkopen (ik kan niet meer helemaal volgen uit je verhaal of je dat nu wel of niet wilt), dan wil ik je wel wat zaken van je afnemen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Lycos heeft het account eraf gedonderd... beetje begrip is daar zelfs niet van toepassing.
Maar deze GSi gaat in onderdelen verkocht worden.
Motorgedeelte zowaar verkoop ik nog niets van, eerst zien of dat goed is.
En Turbo teller, koplampsproeiers en stoelverwarming houd ik voor mezelf.
Voor de rest mag bijna alles weg, dus stuur maar een PB als je ergens oren naar hebt.
Maar deze GSi gaat in onderdelen verkocht worden.
Motorgedeelte zowaar verkoop ik nog niets van, eerst zien of dat goed is.
En Turbo teller, koplampsproeiers en stoelverwarming houd ik voor mezelf.
Voor de rest mag bijna alles weg, dus stuur maar een PB als je ergens oren naar hebt.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Zie mijn PB op opelgsiclub.GSi Twente schreef: Voor de rest mag bijna alles weg, dus stuur maar een PB als je ergens oren naar hebt.
Vergeet dat van die stoelverwarming maar, ik had bovenstaande post toen nog niet gelezen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
De nachtmerrie is al redelijk verwerkt, hoe raar het ook mag klinken.
Vrijdag mogen de hechtingen eruit!
Verder is de spierpijn veel minder, kan weer bijna fatsoenlijk hoesten.
En das al een opluchting.
Vanavond de auto naar m'n schuur gebracht.
Voor de super medewerking van Edwin Wolves!
Zoon van bergingsbedrijf, die heeft me er goed mee geholpen.
Morgenmiddag gaan we eens beginnen met de motorkap eraf te halen.
Dan eens zien of de motor nog goed is, en dan die eruit halen..
En dan zaterdag eens flink doorwerken.
Zag vanavond m'n rechter dorpel trouwens, leek wel gatenkaas.
Zal de vorige eigenaar nog is even mailen met foto's.
Of kan ik beter zeggen oplichter, verborgen gebreken, meneer zei poeslief dat alle delen vervangen waren.
Vrijdag mogen de hechtingen eruit!
Verder is de spierpijn veel minder, kan weer bijna fatsoenlijk hoesten.
En das al een opluchting.
Vanavond de auto naar m'n schuur gebracht.
Voor de super medewerking van Edwin Wolves!
Zoon van bergingsbedrijf, die heeft me er goed mee geholpen.
Morgenmiddag gaan we eens beginnen met de motorkap eraf te halen.
Dan eens zien of de motor nog goed is, en dan die eruit halen..
En dan zaterdag eens flink doorwerken.
Zag vanavond m'n rechter dorpel trouwens, leek wel gatenkaas.
Zal de vorige eigenaar nog is even mailen met foto's.
Of kan ik beter zeggen oplichter, verborgen gebreken, meneer zei poeslief dat alle delen vervangen waren.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Je kan ook gewoon de rotte delen bij hem afgooien natuurlijk, kan je meteen de rotte kop zien die hij erbij trekt
Ben je al bij die andere wezen kijken
Ben je al bij die andere wezen kijken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Das natuurlijk ook wel een optie... 5 euro TPG pakketkosten, en weg is de roest.Sounddragon schreef:Je kan ook gewoon de rotte delen bij hem afgooien natuurlijk, kan je meteen de rotte kop zien die hij erbij trekt
Ben je al bij die andere wezen kijken
Die andere ben ik nog niet geweest... wil zaterdag overdag even kijken, die kerel kon alleen maar na 18.00, en dan kun je er geen donder van zien.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Tuurlijk wel, zaklampie mee. Je kan zowieso even op de bekende plekkies voelen, gewoon met de hand, even het rubber van tankkleppie optillen en eronder gluren, en binnenin de kasten kijken vanuit de achterklep
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Heej als ik zaterdag dat interieur kan komen halen kan ik wel even meerijden bij het kijken naar die 8 kleppert? 2 zien meer dan 1...GSi Twente schreef:Das natuurlijk ook wel een optie... 5 euro TPG pakketkosten, en weg is de roest.Sounddragon schreef:Je kan ook gewoon de rotte delen bij hem afgooien natuurlijk, kan je meteen de rotte kop zien die hij erbij trekt
Ben je al bij die andere wezen kijken
Die andere ben ik nog niet geweest... wil zaterdag overdag even kijken, die kerel kon alleen maar na 18.00, en dan kun je er geen donder van zien.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)