heb ik dus ook eens geprobeerd,maar dat is idd geen strak plan nee..
ook me'n lip beschadigd,ziet er niet echt netjes uit in iedergeval..
maar volgens mij is zo'n jms lip toch bestwel een aardig stukje hoger als een mantzel??of lijkt dat maar zo??
heb ik dus ook eens geprobeerd,maar dat is idd geen strak plan nee..
ook me'n lip beschadigd,ziet er niet echt netjes uit in iedergeval..
maar volgens mij is zo'n jms lip toch bestwel een aardig stukje hoger als een mantzel??of lijkt dat maar zo??
neh mantzal is ietsies hoger.. scheelt ook niet veel hoor..
maar wees blij!
toen er een klein beetje sneeuw lag vorige week leek ik wel een sneeuwschuiver
einde van de rit, stap uit en heel me lippiej is weg.. 1 grote bonk sneeuw op
bij mijn foto kan je het verschil goed zien he .... "probleem" van een lip is dat ie de ronding uit de bumper haalt dus veel meer naar voren komt ... das de reden dat ze stuk gaan bij drempels enzo .... echt veel lager komt ie niet maar doordat ie veel meer naar voren komt heb je er toch VEEL MEER prolemen mee.
Voor mij was het stiekum echt NIET te doen met die lip .... echt ELKE drempel schuin ... en heel vaak blijven haken.
Als extra probleem komt er bij een mantzel lip ook nog bij dat het van hard kunststof gemaakt is en de originele lip van zacht rubber. Die laatste gaat dus lang niet zo snel naar de kloten...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
David schreef:bij mijn foto kan je het verschil goed zien he .... "probleem" van een lip is dat ie de ronding uit de bumper haalt dus veel meer naar voren komt ... das de reden dat ze stuk gaan bij drempels enzo .... echt veel lager komt ie niet maar doordat ie veel meer naar voren komt heb je er toch VEEL MEER prolemen mee.
Voor mij was het stiekum echt NIET te doen met die lip .... echt ELKE drempel schuin ... en heel vaak blijven haken.