MAAR IK WEET ZEKER DAT HIJ NU NIET MEER ZO BLIJ IS MET ZIJN CORDOBA,WANT ZIJN AIRRIDESYSTEEM IS OP DE SNELWEG MET 120KM/U VERROT GEGAAN, ZIJN LUCHTBALG GEKLAPT
Airride...........
- Marty
- Oud-Clublid
- Berichten: 1388
- Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Airride...........
Op het Team Ibiza forumL
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Heb dat verhaal ook ergens gelezen, maar kweenie waar (volgens mij op OGC).
Stond ook een reaktie bij van de eigenaar volgens mij....
Stond ook een reaktie bij van de eigenaar volgens mij....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Stukkie van opel-forum.
Airride kost je zo'n 1500 tot 2500 euro. afhankelijk van de specificaties.
Storingen aan het airride systeem kunnen ook komen door verkeerd onderhoud. of het verkeerd plaatsen van de luchttank.
Zo moet je net als bij een huis tuin en keuken compressor af en toe het water aftappen en een waterfilter hebben. De tank moet je zo plaatsen dat het water niet door de leidingingen kan. Want anders gaan je fentielen/kleppen vast zitten. En dan kan het zijn dat je dus onder het rijden naar beneden zakt.
Ik ken toevallig de eigenaar van de seat leon die als eerste met airride van BSS rondreed.
In het ontwikkelings stadium hebben zij deze problemen met o.a. vastzittende kleppen ook gehad. Gelukkig zonder brokken te maken. Maar wel met spannende momenten. Hij kun nog net de vluchtstrook halen op de A58 voordat de wagen op de grond lag en de wielen vast tegen de kasten.
En daggie van cleaned.be heeft ook airride. Vorig jaar had hij zijn velgen verkocht en voor de int. tuningsalon in Mechelen een ander setje geleent van iemand anders. Echter deze velgen liepen tegen een van zijn luchtslangen aan, die dus doorsleten. Gelukkig ook goed afgelopen zonder schade
Het is ook vooral zaak om tijdens het rijden je meters van de airride goed in de gaten te houden.
Het is erg zonde van de seat, maar of je het kunt verhalen bij de leverancier? Daar kun je hier niets zinnigs over zeggen.
Je weet immers de precieze oorzaak niet.
Airride kost je zo'n 1500 tot 2500 euro. afhankelijk van de specificaties.
Storingen aan het airride systeem kunnen ook komen door verkeerd onderhoud. of het verkeerd plaatsen van de luchttank.
Zo moet je net als bij een huis tuin en keuken compressor af en toe het water aftappen en een waterfilter hebben. De tank moet je zo plaatsen dat het water niet door de leidingingen kan. Want anders gaan je fentielen/kleppen vast zitten. En dan kan het zijn dat je dus onder het rijden naar beneden zakt.
Ik ken toevallig de eigenaar van de seat leon die als eerste met airride van BSS rondreed.
In het ontwikkelings stadium hebben zij deze problemen met o.a. vastzittende kleppen ook gehad. Gelukkig zonder brokken te maken. Maar wel met spannende momenten. Hij kun nog net de vluchtstrook halen op de A58 voordat de wagen op de grond lag en de wielen vast tegen de kasten.
En daggie van cleaned.be heeft ook airride. Vorig jaar had hij zijn velgen verkocht en voor de int. tuningsalon in Mechelen een ander setje geleent van iemand anders. Echter deze velgen liepen tegen een van zijn luchtslangen aan, die dus doorsleten. Gelukkig ook goed afgelopen zonder schade
Het is ook vooral zaak om tijdens het rijden je meters van de airride goed in de gaten te houden.
Het is erg zonde van de seat, maar of je het kunt verhalen bij de leverancier? Daar kun je hier niets zinnigs over zeggen.
Je weet immers de precieze oorzaak niet.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
luchtdrogertje ertussen zetten he....of olievernevelaar...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
En op de weg letten?? Wanneer mot dat??smatse schreef:Het is ook vooral zaak om tijdens het rijden je meters van de airride goed in de gaten te houden.
Blijf het een maf systeem vinden ... denk dat het ook puur showdoeleinde heeft en kwa wegligging niet echt spectaculair is ... vooral vergeleken met bijvoobeeld een goed afgestelde schroefsetje. Maarja het is net waar je voor kiest hè, show of kwaliteit
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Deze G staat ook op airride maar dan icm een schroefset..zo te zien is dit zn laagste stand...veilig?!!:roll::
Wagen is trouwens te koop...
http://board.carstyling.net/showthread.php?t=49559
Wagen is trouwens te koop...
http://board.carstyling.net/showthread.php?t=49559
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- nissanpower
- forum-gebruiker
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 16 jul 2003 17:49