moeilijk schakelen
moeilijk schakelen
he,
Sinds enige tijd kreeg ik mijn gsi slecht in zijn achteruit voornamelijk als hij koud was. Nu krijg ik hem ook super moeilijk in Zijn 1 als hij koud is. Als ik even heb gereden dan gaat het wel, gaat niet echt soepel maar wel beter. Wat kan dit zijn? Ik moet soms echt heel hard duwen lkijkt me niet goed?
Sinds enige tijd kreeg ik mijn gsi slecht in zijn achteruit voornamelijk als hij koud was. Nu krijg ik hem ook super moeilijk in Zijn 1 als hij koud is. Als ik even heb gereden dan gaat het wel, gaat niet echt soepel maar wel beter. Wat kan dit zijn? Ik moet soms echt heel hard duwen lkijkt me niet goed?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
pennetje in de schakelstang ook meteen even vervangen, kost 2 € geloof ik...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
dit heb ik dus ook...
alleen in zijn 1 gaat hij bij het begin even moeilijk.
normaal gesproken kun je als je aankomt rollen bij een stoplicht hem alvast in zijn 1 zetten.
maar ik moet (als de motor koud is) echt eerst helemaal stil staan voordat ik hem in zijn 1 kan zetten. (dan gaat hij gewoon soepel).
en waar zit dat pinnetje ergens?
alleen in zijn 1 gaat hij bij het begin even moeilijk.
normaal gesproken kun je als je aankomt rollen bij een stoplicht hem alvast in zijn 1 zetten.
maar ik moet (als de motor koud is) echt eerst helemaal stil staan voordat ik hem in zijn 1 kan zetten. (dan gaat hij gewoon soepel).
en waar zit dat pinnetje ergens?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
ja ehhhh....shit me camera is dood
Als je onder de kap even goed kijkt naar je schakelstang, dan zit er tussen de bak en het schutbord ergens een soort van primitieve kruiskoppeling in de stang, bestaand uit 2 U-vormige beugeltjes, die worden verbonden door een metalen pennetje wat erdoorheen zit...
In de loop van de tijd slijt dat pennetje een beetje en krijg je steeds meer speling, dat veroorzaakt ook een beetje dat uitgewoonde 'roerbak' gevoel...
Maargoed, misschein dat iemand nog wel ergens een foto van dat ding heeft, en hem even hier neergooit
Tis allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor, als je even goed kijkt naar je schakelstang, zie je hem vanzelf zitten
Als je onder de kap even goed kijkt naar je schakelstang, dan zit er tussen de bak en het schutbord ergens een soort van primitieve kruiskoppeling in de stang, bestaand uit 2 U-vormige beugeltjes, die worden verbonden door een metalen pennetje wat erdoorheen zit...
In de loop van de tijd slijt dat pennetje een beetje en krijg je steeds meer speling, dat veroorzaakt ook een beetje dat uitgewoonde 'roerbak' gevoel...
Maargoed, misschein dat iemand nog wel ergens een foto van dat ding heeft, en hem even hier neergooit
Tis allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor, als je even goed kijkt naar je schakelstang, zie je hem vanzelf zitten
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
dank je!Sounddragon schreef:ja ehhhh....shit me camera is dood
Als je onder de kap even goed kijkt naar je schakelstang, dan zit er tussen de bak en het schutbord ergens een soort van primitieve kruiskoppeling in de stang, bestaand uit 2 U-vormige beugeltjes, die worden verbonden door een metalen pennetje wat erdoorheen zit...
In de loop van de tijd slijt dat pennetje een beetje en krijg je steeds meer speling, dat veroorzaakt ook een beetje dat uitgewoonde 'roerbak' gevoel...
Maargoed, misschein dat iemand nog wel ergens een foto van dat ding heeft, en hem even hier neergooit
Tis allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor, als je even goed kijkt naar je schakelstang, zie je hem vanzelf zitten
ik gaat eens ffies koekeloeren!
alleen het is zo koud buiten
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: