GSI
GSI
Het duurd even maar na her ruilen van verschillende auto's heb ik hoogstwaarschijnlijk toch mijn doel berijkt.
Ik heb de golf mk4 ingeruild op een mk3 vr6 daar heb ik uiteraard geld bij gekregen.
Deze heb ik weer geruild tegen een honde crx v-tech, deze heb ik vervolgens weer geruild tegen een zeer mooie optisch getunede mk3 gti 16v die ik nu vervolgens weer ga ruilen tegen een mooie laagvlieger blauwe GSI16V astra uit 1993, heb nog niet geruild moet hem nog voor de 2e keer bezichtigen samen met een monteur (vriend van me) als hij oordeeld dat het een goede en harde auto is gaat de ruil door en ben ik weer terug in astra world.
Jullie horen het allemaal vanzelf wel zodra ik hem heb maak ik even foto's verleng ik mijn lidmaatschap hier en ben ik weer helemaal en definitief terug bij jullie.
De reden dat ik de astra gsi krijg door middel van ruilen is omdat ik rustig aan ben gaan zoeken naar een goede en harde gsi hier wou ik echt de tijd voor nemen, hopelijk is het me nu dan uiteindelijk toch nog gelukt, en ook heb ik door het ruilen van afgelopen tijd heel veel fun gehad ik verschillende andere auto's die me vervolgens aan het begin allemaal wel bevielen maar na een tijdje sturen toch niet aan mijn (opel) wensen konden voldoen.
keep ya all up 2 d@te
greetz rogier
Ik heb de golf mk4 ingeruild op een mk3 vr6 daar heb ik uiteraard geld bij gekregen.
Deze heb ik weer geruild tegen een honde crx v-tech, deze heb ik vervolgens weer geruild tegen een zeer mooie optisch getunede mk3 gti 16v die ik nu vervolgens weer ga ruilen tegen een mooie laagvlieger blauwe GSI16V astra uit 1993, heb nog niet geruild moet hem nog voor de 2e keer bezichtigen samen met een monteur (vriend van me) als hij oordeeld dat het een goede en harde auto is gaat de ruil door en ben ik weer terug in astra world.
Jullie horen het allemaal vanzelf wel zodra ik hem heb maak ik even foto's verleng ik mijn lidmaatschap hier en ben ik weer helemaal en definitief terug bij jullie.
De reden dat ik de astra gsi krijg door middel van ruilen is omdat ik rustig aan ben gaan zoeken naar een goede en harde gsi hier wou ik echt de tijd voor nemen, hopelijk is het me nu dan uiteindelijk toch nog gelukt, en ook heb ik door het ruilen van afgelopen tijd heel veel fun gehad ik verschillende andere auto's die me vervolgens aan het begin allemaal wel bevielen maar na een tijdje sturen toch niet aan mijn (opel) wensen konden voldoen.
keep ya all up 2 d@te
greetz rogier
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Lijkt me stug...GSi Twente schreef:Van huilen komt ruilen zeggen ze wel eens...
Maar jij wilt zeggen dat al die auto's dezelfde dagwaarde hanteren?
Golf 3 VR6 zelfde waarde als een Honda CRX?
Maar zijn denk ik allemaal liefhebbers auto's geweest.
En daar heeft een andere liefhebber wel weer wat voor over.
Misschien wat foto's van al die auto's?
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
Upd@te.
ben bij de astra gsi wezen kijken, deze is het niet geworden, de schermen zagen er goed uit, maar toen ik de banden er even af had zag ik wel dat het begon te roesten.
ook lag er een behoorlijke plas olie in het koelwater....dus dat was een no go.
maar toch kom ik terug bij Opel, welliswaar geen astra gsi maar een Calibra, perfect onderhouden, kijhard, is maar een 8 klepper maar wel een enorm goede 8 klepper hij loopt als een nieuwe motor, deze Calibra is van een automonteur geweest, ook zijn broer en vader zijn automonteur bij Opel dus zit helemaal goed.
aankomende dinsdag of woensdag haal ik hem op foto's volgen, altijd al eens een calibra willen hebben.ikke blij
greetz rogier
ben bij de astra gsi wezen kijken, deze is het niet geworden, de schermen zagen er goed uit, maar toen ik de banden er even af had zag ik wel dat het begon te roesten.
ook lag er een behoorlijke plas olie in het koelwater....dus dat was een no go.
maar toch kom ik terug bij Opel, welliswaar geen astra gsi maar een Calibra, perfect onderhouden, kijhard, is maar een 8 klepper maar wel een enorm goede 8 klepper hij loopt als een nieuwe motor, deze Calibra is van een automonteur geweest, ook zijn broer en vader zijn automonteur bij Opel dus zit helemaal goed.
aankomende dinsdag of woensdag haal ik hem op foto's volgen, altijd al eens een calibra willen hebben.ikke blij
greetz rogier
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Een Calibra?
Das toch zo'n Manta met voorwielaandrijving?
Vind het verschil tussen Astra GSi en Calibra wel erg groot.
V6 of Turbo kan ik me voorstellen, maar dan neem je een 8V.
Ding is wel wat kg's zwaarder als een Astra.
Das toch zo'n Manta met voorwielaandrijving?
Vind het verschil tussen Astra GSi en Calibra wel erg groot.
V6 of Turbo kan ik me voorstellen, maar dan neem je een 8V.
Ding is wel wat kg's zwaarder als een Astra.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop