ik wil een set groep A van simons gaan bestellen. Maar mijn vraag is: " Hoe zit het met de pasvorm van Simons? kwa bochten en aansluiting op de flenzen?" Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb een Simons groep A einddemper gehad, maar die mogen ze voortaan houden van mij hoor! Zelfs met een middendempervervanger hoorde ik nog geen verschil...kreng dempte gewoon veel te veel...
ik heb ook een simons gehad. Vanaf de kat. (met Katvervanger) Klonk echt super! Geen blikkerig geluid. Mooi donker op hogere toeren. Voordeel is ook dat je duidelijk het verschil merkt. Met een groep A heb je toch iets meer power.
De pasvorm is goed en Hangt netjes strak door de uitlaatrubbers die je erbij krijgt.
Melbo schreef:Ik heb een Simons groep A einddemper gehad, maar die mogen ze voortaan houden van mij hoor! Zelfs met een middendempervervanger hoorde ik nog geen verschil...kreng dempte gewoon veel te veel...
Advies is ook een compleet systeem te nemen. Wil je op 5 km afstand nog te horen zijn dan is een Groep A niet aan te raden. Wil je een mooi donker geluid en iets meer vermogens winst, dan ga je voor een groep A.
Ook een voordeel met de steeds strenger controles. Groep A heeft trouwens ook een E-keur als ik het goed heb.
Ik heb een groep met kat en 2 dempers.
Stationair hetzelfde als een standaard Astra GSi.
Op toeren brult ie wel, maar das puur erg hoog.
Vanaf 5500 toeren.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
AstraGSI schreef:Groep A heeft trouwens ook een E-keur als ik het goed heb.
Volgens mij niet
idd., ECHT NIET, maar je mot gewoon schijt hebben aan de regels, even dimme als je smeris voor je aan ziet komen, zodra opzij, of in je binnenspiegel 'mag' je weer, tenzij motortje koud!