Roest
Roest
Ik heb aan de rechterwielkast doorlopned vanaf de tankdop tot steeds verder zeg maar behoorlijk wat roest plekker zitten. Heb ik hem mee gekocht... maar nu wil ik dat zelf gaan behandelen en dit stuk opnieuw spuiten/lakken. Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit moet gaan aanpakken en wat ik hiervoor het beste kan gebruiken etc etc ??
Alvast heel erg bedankt !!!!
Alvast heel erg bedankt !!!!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Lees eerst dit onderwerp even en kijk goed naar de foto's dan zie je ook wat er (ook bij jou) zich achter de schermen onder het oppervlak bevindt.
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopic.php?t=5663
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopic.php?t=5663
Laatst gewijzigd door RedBill op 15 jan 2006 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Is helaas geen goedkope oplossing voor die langer houdt als een jaar
De enige remedie is : complete scherm vervangen, evt inclusief het binnenscherm wat eronder zit en alles opnieuw laten spuiten....
kosten : ligt eraan door wie en en hoe je laat doen, variërend van 600 tot 2500 € (en dan is de 600 € versie dus door Jan de koekenbakker, met imitatie schermen en zwart laten spuiten zonder enige vorm van zekerheid of kwaliteitsgarantie he )
De enige remedie is : complete scherm vervangen, evt inclusief het binnenscherm wat eronder zit en alles opnieuw laten spuiten....
kosten : ligt eraan door wie en en hoe je laat doen, variërend van 600 tot 2500 € (en dan is de 600 € versie dus door Jan de koekenbakker, met imitatie schermen en zwart laten spuiten zonder enige vorm van zekerheid of kwaliteitsgarantie he )
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker