Knik tijdens het insturen
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
hee mensen,
als ik mn wagen in een parkeervak zet dan moet ik helemaal insturen en dan hoor je een rare knik ergens voor vandaan komen.
het lijkt dan ook net of mn wiel ergens overheen schiet ofzo.
tis eigelijk alleen als mn stuur helemaal naar link of rechts is ingedraaid en als ik dan ga rijden zegmaar dus als ik in een parkeervak sta en dan achteruit eruit rij.
wat zou dat kunnen zijn???
hee mensen,
als ik mn wagen in een parkeervak zet dan moet ik helemaal insturen en dan hoor je een rare knik ergens voor vandaan komen.
het lijkt dan ook net of mn wiel ergens overheen schiet ofzo.
tis eigelijk alleen als mn stuur helemaal naar link of rechts is ingedraaid en als ik dan ga rijden zegmaar dus als ik in een parkeervak sta en dan achteruit eruit rij.
wat zou dat kunnen zijn???
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr
Re: Knik tijdens het insturen
"het lijkt dan ook net of mn wiel ergens overheen schiet ofzo."
Beste astrafreak.
de beste methode om dit probleem op te lossen is even gaan kijken waar je wiel dan overheen schiet.
dit kan bijvoorbeeld een losse steen zijn die op de weg ligt, of de hond van de buurman waar je steeds maar overheen rijdt.
"tis eigelijk alleen als mn stuur helemaal naar link of rechts is ingedraaid"
Bij deze is de beste remedie om dit op te lossen om niet zo ver door te draaien. ( heel belangrijke tip ).
"als ik dan ga rijden zegmaar dus als ik in een parkeervak sta en dan achteruit eruit rij."
Tja om dit probleem ter vermijden is het belangrijk om je voertuig in de eerste versnelling te zeten en vooruit er uit rijden ipv achteruit.
Zooooo nu moet het opgelost zijn
Beste astrafreak.
de beste methode om dit probleem op te lossen is even gaan kijken waar je wiel dan overheen schiet.
dit kan bijvoorbeeld een losse steen zijn die op de weg ligt, of de hond van de buurman waar je steeds maar overheen rijdt.
Bij deze is de beste remedie om dit op te lossen om niet zo ver door te draaien. ( heel belangrijke tip ).
"als ik dan ga rijden zegmaar dus als ik in een parkeervak sta en dan achteruit eruit rij."
Tja om dit probleem ter vermijden is het belangrijk om je voertuig in de eerste versnelling te zeten en vooruit er uit rijden ipv achteruit.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: Knik tijdens het insturen
hier ben ik echt waanzinnig mee geholpensmatse schreef:"het lijkt dan ook net of mn wiel ergens overheen schiet ofzo."
Beste astrafreak.
de hond van de buurman was het niet die heeft namelijk geen hond,tja vooruit rijden om een parkeervak te verlaten dan zal ik dus door de desbtreffende pizzeria moeten rijden,ken ik meteen nog even een pizza meegappen,en ja het verre indraaien moet ik dan ook maar laten dus dan maar alleen rechtuit rijden
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Stuurhuis kaduuk volgens mij....mijne heeft het af en toe ook
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
denk dat er even gekeken moet worden naar de fuseekogels, stuurkogels en draagarmrubbers.
Ook kan het veerpootrubber/lager bovenin onder de motorkap kapot zijn of teveel speling hebben.
Laat er even iemamd naar kijken die weet wat ie doet.
Ook kan het veerpootrubber/lager bovenin onder de motorkap kapot zijn of teveel speling hebben.
Laat er even iemamd naar kijken die weet wat ie doet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
wil je foto's van mij zien ???smatse schreef:astrafreak schreef:JONGENsmatse schreef:Juist mensen, zie hier deze jongen snapt het helemaaaaaaal
hoop nie dat je het over mij heb
meisje dan,
zo ja
foto's
http://www.daantjenov1981.cu2.nl
http://www.obox.nl/astrafreak
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr
- Paintballer
- Oud-Clublid
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ben lekker toch nie bang voor jePaintballer schreef:astrafreak schreef:hahaha solly zalt nie meer doenMarty schreef:Begint toch steeds meer op een dating forum te lijken hier.....
Ja pas op nou hoor want Marty bonsjoerd je er zo uit
En daarna kom ik even langs om je te
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ik gaat vandaag even naar een garage en gaat ik het es even navragen,alsk wat meer weet hoor je het.GSi Twente schreef:Mijne heeft het ook als ik de oprit afrij (verhoging), en dan moet ik dus ook compleet het stuur omgooien.
En hoor je ineens een KNAK geluid, voor de rest nog niet mee gemaakt.
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Zijn gewoon dingen die bij het autorijden horen hoor
Is toch niezzoveel bijzonders ??? Als je geen shit met je auto wil kan je beter nieuw gaan rijden
Alhoewel onze nieuwe Trafic met 6000 Km ook al een koppelingsprobleempje had
Is toch niezzoveel bijzonders ??? Als je geen shit met je auto wil kan je beter nieuw gaan rijden
Alhoewel onze nieuwe Trafic met 6000 Km ook al een koppelingsprobleempje had
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- astrafreak
- forum-gebruiker
- Contacteer:
nou als je weet wat voor reparaties ik heb gehad in korte tijd.Sounddragon schreef:Zijn gewoon dingen die bij het autorijden horen hoor
Is toch niezzoveel bijzonders ??? Als je geen shit met je auto wilt, dan kan je beter nieuw gaan rijden, alhoewel onze nieuwe Trafic met 6000 Km ook al een koppelingsprobleempje had
ik heb mn vorige wagen voor de ellende weggedaan.
maar deze wagen heeft niks minder ellende.
hij had iets wat vervangen moest worden wat je eigenlijk niet zo vaak hoeft te vervangen maar ik had de pech dak dah wel moest doen,mn katalysator :S
remschijven waren gescheurd,dus nieuwe schijven,nieuwe startmotor,andere benz pomp,nieuwe bougies en kabels,en nu is mn bobineblok nog nie vervangen want dies ook nie goed,pffffffffff keb die wagen nu 9 maanden maar alleen maar ellende het houdt gewoon nie op,kijk die fussekogel ok dah kan want het is de or\iginele nog dus het gaat me nie zozeer dat die nu kapot is want das normaal maar gewoon het feit dat alles bij mij achter mekaar kom in korte tijd en dat wordt ik zat.
maja wil um toch nie kwijt dus maar weer laten maken,het een is nog nie gemaakt of het ander doemt alweer op,waarschijnlijk zit mn waterpomp er ook aan te komen
en wat volgt daarna weer,alst zo doorgaat heb ik onderhand een auto die qua onderdelen nieuw is
greetz daantjuh
Astra powerrrr
Astra powerrrr