promoteamlijst
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik denk dat ik voor ook aardig in de buurt kom. Cm of 8. Achter heb ik ze net in de wielkasten liggen als ik geen passagiers/belading heb.pluggie schreef: Nu me banden kaal beginnen te worden lig ik echt cm of 6 zonder extra lip van de grond. We hebben ooit op oude forum eens gemeten, dus van wielnaaf tot kastrand, toen waren Marcel en ik laagste, ik lag voor nog halve cm lager dan Marcel en Marcel lag achter nog halve cm lager. 1 cm hoger is wel fijner hoor. Bv zoals Marcel toen die 17inch eronder ging leggen had meteen ha da's handig die extra cm. Charles ligt ook bokkelaag.
Met mijn huidige verlaging past 17'' er aan de voorkant volgens mij niet onder omdat ik dan bij de eerste de beste hobbel mijn wielkuipen aan stront heb...
Laatst gewijzigd door RedBill op 10 nov 2005 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Maare even wat anders, na verlagen veranderd de hoek van KPI.
Nu was het met m'n Corsa zo dat de veerpoot kunt veranderen kwa stand van het fusee, het camber.
Waardoor je dus superlaag kunt, maar met recht afslijtende banden.
Hoe zit dat bij de Astra, aangezien fusee en dempervoet 1 geheel zijn.
Kun je met de draagarmen je camber verstellen?
Nu was het met m'n Corsa zo dat de veerpoot kunt veranderen kwa stand van het fusee, het camber.
Waardoor je dus superlaag kunt, maar met recht afslijtende banden.
Hoe zit dat bij de Astra, aangezien fusee en dempervoet 1 geheel zijn.
Kun je met de draagarmen je camber verstellen?
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Achterkant gaat bij mij aardig hard, binnenkant v/d band is vrijwel kaal. Staan echt schuin naar binnen. Voorkant valt wel mee. Voor de winter toch maar even kijken voor een setje nieuwe achter en dan de nieuwe voor erop gooien en de oude naar achter.
Aanlopen doet ie niet. Achter past het perfect en aan de voorkant issie zo stug dat ie niet aan loopt door inveren.
Aanlopen doet ie niet. Achter past het perfect en aan de voorkant issie zo stug dat ie niet aan loopt door inveren.
Grtz, $tefan
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Juist, ik kan er over meepraten, ik heb die dingen, en ik heb mijn voorkant zo ver verlaagd...PaRa schreef:GSi Twente schreef:Lekker is dat, dus hoe lager de auto, hoe meer de banden afslijten.
Je zou maar 215 rondom erop hebben liggen, worden dan dure krengen.
215/40/16 JA, is geen goedkope grap. met verlaging nee ( 2,5 cm )
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)