Overstag... (voltooid)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Gewoon geduld hebben
Je komt er ineens 1 tegen waarvan je denkt: DAT IS UM
Beter een maand langer wachten, als een overhaaste aankoop doen...
Je komt er ineens 1 tegen waarvan je denkt: DAT IS UM
Beter een maand langer wachten, als een overhaaste aankoop doen...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Zou ik niet doen...OF je moet een roodje of 6 hebben liggen, om dat buitenkansje cash te kunnen kopen als het zich aandient... dan hou je 4000 € aan extra cash over om evt een snelle aankoop te kunnen doen.. als je 50 % van je cash in een Astra steekt, dan zit je straks op een schopstoel zodra je wat moois en hards tegenkomt lijkt me niet fijn...
Ik weet zowieso niet wat je situatie op zich is, maar als je tijdelijk vervoer voor wêhnug nodig hebt, neem je toch een 'sloopleasertje' ??
Ga naar de lokale sloperij, zoek een mooie zusammengebouwde Ghadett voor 350 € uit, en spreek af dat je hem zodra je je nieuwe waggie hebt, voor 200 weer terugbrengt, of de helft ofzo...in dezelfde staat uiteraard ....en u heeft een autootje voor tijdelijk
En als ie in die tussentijd overlijdt, valt er meestal vanalles te regelen om hem te reanimeren voor wehnug (of niks), ut wordt tzt natuurlijk weer hun auto he
Ik weet zowieso niet wat je situatie op zich is, maar als je tijdelijk vervoer voor wêhnug nodig hebt, neem je toch een 'sloopleasertje' ??
Ga naar de lokale sloperij, zoek een mooie zusammengebouwde Ghadett voor 350 € uit, en spreek af dat je hem zodra je je nieuwe waggie hebt, voor 200 weer terugbrengt, of de helft ofzo...in dezelfde staat uiteraard ....en u heeft een autootje voor tijdelijk
En als ie in die tussentijd overlijdt, valt er meestal vanalles te regelen om hem te reanimeren voor wehnug (of niks), ut wordt tzt natuurlijk weer hun auto he
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
gsi marktplaats
kzag net deze staan op internet. staat zonder roest of wa dan ook.
mischien ook wel wat toch
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/op ... EU%3D&df=1
mischien ook wel wat toch
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/op ... EU%3D&df=1
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Koop gister zo goed als rondgemaakt, het wordt die uit Alkmaar.
Nu zullen jullie wel denken, die is knettergek...
Maar als ik bekijk dat een Astra van 1991-1994 allemaal wel werk nodig hebben, maar de een vraagt voor een bijna dezelfde auto 1000 euro meer.
Met de tijd komt er dan toch wel nieuw plaatwerk aan, en kan ik het voor mezelf in 1 keer goed doen.
Dus al zou het een originele zijn, of een beetje aangeklede, kwestie blijft hetzelfde, dat er met roest, werk te doen is.
Deze had de motor verder goed in orde, distributie-set origineel Opel kost ook al weer aardig wat euro's, en deze heeft verder z'n beurt gehad.
Lexmaul inlaat, compleet Lexmaul groep A telt ook al aardig aan als je het nieuw koopt.
En tja, als ik de dingen bekijk wat mij extra geld op kan brengen, tegenover een auto die zover standaard is.
17 inch wordt verkocht, heb zelf al velgen, interieur wordt vervangen voor Calibra leer.
Rieger grill wil ik eraf hebben, wil gewoon weer origineel.
Verlagingsset wordt vervangen voor een betere, enz.
Al met al een paar honderd euro die me dan weer wat opbrengen.
Met een standaard auto dus nagenoeg niet.
Ik heb nu gezien de aanschaf dus geld over, en als ik die spullen verkoop daarvan ook wat geld over.
Wat ik al eerder zei, ik investeer alleen in noodzakelijke dingen.
Dus dat geld gaat met de tijd ter restauratie van het casco.
Alles heeft voor en nadelen, maar de prijs zit nu onder de 2000 en in vergelijking zie ik dan de waarde vrij normaal voor deze auto.
Al met al, van 3000 naar 2500 en toen naar 1900 euro.
Das alweer een verschil van 1100 euro waar ik wel aardig wat mee kan.
Hopelijk kan ik hem morgen ophalen, en dan vrijdag nog wat noodzakelijke dingen eraan doen, zodat ik rijden kan.
Hij maakt hem verder rijklaar, andere accu erin, wassen, en verder alles nakijken, plus nog wat extra spullen erbij.
Nu zullen jullie wel denken, die is knettergek...
Maar als ik bekijk dat een Astra van 1991-1994 allemaal wel werk nodig hebben, maar de een vraagt voor een bijna dezelfde auto 1000 euro meer.
Met de tijd komt er dan toch wel nieuw plaatwerk aan, en kan ik het voor mezelf in 1 keer goed doen.
Dus al zou het een originele zijn, of een beetje aangeklede, kwestie blijft hetzelfde, dat er met roest, werk te doen is.
Deze had de motor verder goed in orde, distributie-set origineel Opel kost ook al weer aardig wat euro's, en deze heeft verder z'n beurt gehad.
Lexmaul inlaat, compleet Lexmaul groep A telt ook al aardig aan als je het nieuw koopt.
En tja, als ik de dingen bekijk wat mij extra geld op kan brengen, tegenover een auto die zover standaard is.
17 inch wordt verkocht, heb zelf al velgen, interieur wordt vervangen voor Calibra leer.
Rieger grill wil ik eraf hebben, wil gewoon weer origineel.
Verlagingsset wordt vervangen voor een betere, enz.
Al met al een paar honderd euro die me dan weer wat opbrengen.
Met een standaard auto dus nagenoeg niet.
Ik heb nu gezien de aanschaf dus geld over, en als ik die spullen verkoop daarvan ook wat geld over.
Wat ik al eerder zei, ik investeer alleen in noodzakelijke dingen.
Dus dat geld gaat met de tijd ter restauratie van het casco.
Alles heeft voor en nadelen, maar de prijs zit nu onder de 2000 en in vergelijking zie ik dan de waarde vrij normaal voor deze auto.
Al met al, van 3000 naar 2500 en toen naar 1900 euro.
Das alweer een verschil van 1100 euro waar ik wel aardig wat mee kan.
Hopelijk kan ik hem morgen ophalen, en dan vrijdag nog wat noodzakelijke dingen eraan doen, zodat ik rijden kan.
Hij maakt hem verder rijklaar, andere accu erin, wassen, en verder alles nakijken, plus nog wat extra spullen erbij.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Nou das mooi! Gefliciteerd! We zijn benieuwd!GSi Twente schreef:Koop gister zo goed als rondgemaakt, het wordt die uit Alkmaar.
Nu zullen jullie wel denken, die is knettergek...
Maar als ik bekijk dat een Astra van 1991-1994 allemaal wel werk nodig hebben, maar de een vraagt voor een bijna dezelfde auto 1000 euro meer.
Met de tijd komt er dan toch wel nieuw plaatwerk aan, en kan ik het voor mezelf in 1 keer goed doen.
Dus al zou het een originele zijn, of een beetje aangeklede, kwestie blijft hetzelfde, dat er met roest, werk te doen is.
Deze had de motor verder goed in orde, distributie-set origineel Opel kost ook al weer aardig wat euro's, en deze heeft verder z'n beurt gehad.
Lexmaul inlaat, compleet Lexmaul groep A telt ook al aardig aan als je het nieuw koopt.
En tja, als ik de dingen bekijk wat mij extra geld op kan brengen, tegenover een auto die zover standaard is.
17 inch wordt verkocht, heb zelf al velgen, interieur wordt vervangen voor Calibra leer.
Rieger grill wil ik eraf hebben, wil gewoon weer origineel.
Verlagingsset wordt vervangen voor een betere, enz.
Al met al een paar honderd euro die me dan weer wat opbrengen.
Met een standaard auto dus nagenoeg niet.
Ik heb nu gezien de aanschaf dus geld over, en als ik die spullen verkoop daarvan ook wat geld over.
Wat ik al eerder zei, ik investeer alleen in noodzakelijke dingen.
Dus dat geld gaat met de tijd ter restauratie van het casco.
Alles heeft voor en nadelen, maar de prijs zit nu onder de 2000 en in vergelijking zie ik dan de waarde vrij normaal voor deze auto.
Al met al, van 3000 naar 2500 en toen naar 1900 euro.
Das alweer een verschil van 1100 euro waar ik wel aardig wat mee kan.
Hopelijk kan ik hem morgen ophalen, en dan vrijdag nog wat noodzakelijke dingen eraan doen, zodat ik rijden kan.
Hij maakt hem verder rijklaar, andere accu erin, wassen, en verder alles nakijken, plus nog wat extra spullen erbij.
Tekst..
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Nou, ben alweer een tijdje terug, maar toch even posten.
Het liep een beetje uit aangezien de bank zo lang pauze neemt.
Auto was gewassen, en was verder netjes.
Spullen erbij.
Overgeschreven, betaald, en richting huiswaarts gereden.
En toen waren we thuis.
Opmerkelijk, de Lexmaul geeft bijna het hele toerenbereik trekkracht, bij de normale XE merk je dat ie op een gegeven moment begin en stoppunt heeft, duh.
Maar Lexmaul geeft voelbaar meer.
Alleen hangt er zo'n jodokus openluchtfilter aan, wat veels te veel herrie produceert.
Dus ga nog even uitvissen of de originele luchtfilterbak kan monteren met deze combi.
Verder moet er nog het een en ander gebeuren, maar heb morgen een vrije dag, dus die wordt goed benut.
Morgen genoeg foto's.
Het liep een beetje uit aangezien de bank zo lang pauze neemt.
Auto was gewassen, en was verder netjes.
Spullen erbij.
Overgeschreven, betaald, en richting huiswaarts gereden.
En toen waren we thuis.
Opmerkelijk, de Lexmaul geeft bijna het hele toerenbereik trekkracht, bij de normale XE merk je dat ie op een gegeven moment begin en stoppunt heeft, duh.
Maar Lexmaul geeft voelbaar meer.
Alleen hangt er zo'n jodokus openluchtfilter aan, wat veels te veel herrie produceert.
Dus ga nog even uitvissen of de originele luchtfilterbak kan monteren met deze combi.
Verder moet er nog het een en ander gebeuren, maar heb morgen een vrije dag, dus die wordt goed benut.
Morgen genoeg foto's.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad