Overstag... (voltooid)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Ja, opzich heb je daar wel een punt mee, maar wat al gezegd werd, foto's zijn vaker anders als in real life.
Heb nu vanavond 2 mensen gebeld, en 1tje stuurt me morgen foto's van een Astra GSi c20xe.
Met close-up van de schermen heb ik duidelijk even gevraagd.
Met originele waaiers, koni geel, geen poespas spoilers, hopelijk kan ik ze morgen even plaatsen.
Die stond iig in Heemskerk.
Maar goed, morgen meer nieuws.
Keep u posted.
Heb nu vanavond 2 mensen gebeld, en 1tje stuurt me morgen foto's van een Astra GSi c20xe.
Met close-up van de schermen heb ik duidelijk even gevraagd.
Met originele waaiers, koni geel, geen poespas spoilers, hopelijk kan ik ze morgen even plaatsen.
Die stond iig in Heemskerk.
Maar goed, morgen meer nieuws.
Keep u posted.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Is dat niet die GSI waar GhanZ het wel eens over had ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
gsi
kan je niet een "rotte" gsi kope voor +- 1500 en dan nieuwe randen inlassen?? stel dat kost je 800 euro dan heb je toch voor 2300 een goede gsi toch?
maar idd in 1x goed is mischien wel beter
maar idd in 1x goed is mischien wel beter
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Complete schermen tegenover wielranden hebben gewoon dubbel leven.
En dat zeggen veel meer mensen, zoals m'n plaatwerker.
Als ik het goed laat doen, dus schermen vervangen, kost ongeveer wel zo'n 800 a 1000 euro ex. spuiten.
En een lapjeskat ben ik ook geen fan van.
Maar ik ben nu even aan het kijken naar prijsklasse 1500 euro, dus even afwachten.
Heb nu die blauwe in Amsterdam om duidelijke foto's van de schermen e.d. gevraagd.
Hopelijk komen die vandaag of morgen via de mail.
En dat zeggen veel meer mensen, zoals m'n plaatwerker.
Als ik het goed laat doen, dus schermen vervangen, kost ongeveer wel zo'n 800 a 1000 euro ex. spuiten.
En een lapjeskat ben ik ook geen fan van.
Maar ik ben nu even aan het kijken naar prijsklasse 1500 euro, dus even afwachten.
Heb nu die blauwe in Amsterdam om duidelijke foto's van de schermen e.d. gevraagd.
Hopelijk komen die vandaag of morgen via de mail.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Is deze niks
http://www.speurders.nl/autos/opel/1401 ... 81.99.html
of deze :
http://www.speurders.nl/show_photo.php? ... to_count=3
of misschien deze :
http://www.speurders.nl/show_photo.php? ... to_count=2
http://www.speurders.nl/autos/opel/1401 ... 81.99.html
of deze :
http://www.speurders.nl/show_photo.php? ... to_count=3
of misschien deze :
http://www.speurders.nl/show_photo.php? ... to_count=2
Laatst gewijzigd door snarfjuh op 01 nov 2005 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Ik had de volgende al eerder vermeld:
http://www.speurders.nl/autos/opel/1489 ... i_16v.html
Zoals ik deze al zei, had foto's gevraagd, en kreeg deze foto's alvast toegestuurd, krijg de rest nog (motor, interieur, exterieur).
Foto's heb ik verkleind, heb ze op groot formaat, maar zag geen andere dingen behalve wat erg opvalt zoals de foto's zelf.
Linkerkant.
Rechterkant.
En kreeg het volgende volgens de email heute morgen:
Erwin,
Inmiddels heb ik de radiateur laten maken, dus de prijs wordt 1750,- Hoewel
hier nog wel over te praten is.... Ligt er aan hoe snel en waar je genoegen
mee neemt( 1500 was met lekke radiateur en is de inruilprijs die ik krijg
bij de dealer ).
Februari dit jaar heeft ie nog een grote beurt gehad, en is altijd
onderhouden door mijn broer die bij een opel dealer werkt.
Schade heeft ie niet, wel een paar krassies en een heel klein deukie.
Banden voor zijn niet zo goed meer, die moeten voor de winter wel vervangen
worden, alhoewel ze voor de APK nog goed waren.
Minpunten zijn de achterwisser, en er zit een blaasje op de wielkast, voor
de rest zijn die mooi schoon ( er rijdt geen ASTRA van deze leeftijd rond
zonder )
Kenteken is **-hf-fs , staat in autopas als het goed is...
Ik rijd er nu 3 jaar in !
Foto's komen er aan !
http://www.speurders.nl/autos/opel/1489 ... i_16v.html
Zoals ik deze al zei, had foto's gevraagd, en kreeg deze foto's alvast toegestuurd, krijg de rest nog (motor, interieur, exterieur).
Foto's heb ik verkleind, heb ze op groot formaat, maar zag geen andere dingen behalve wat erg opvalt zoals de foto's zelf.
Linkerkant.
Rechterkant.
En kreeg het volgende volgens de email heute morgen:
Erwin,
Inmiddels heb ik de radiateur laten maken, dus de prijs wordt 1750,- Hoewel
hier nog wel over te praten is.... Ligt er aan hoe snel en waar je genoegen
mee neemt( 1500 was met lekke radiateur en is de inruilprijs die ik krijg
bij de dealer ).
Februari dit jaar heeft ie nog een grote beurt gehad, en is altijd
onderhouden door mijn broer die bij een opel dealer werkt.
Schade heeft ie niet, wel een paar krassies en een heel klein deukie.
Banden voor zijn niet zo goed meer, die moeten voor de winter wel vervangen
worden, alhoewel ze voor de APK nog goed waren.
Minpunten zijn de achterwisser, en er zit een blaasje op de wielkast, voor
de rest zijn die mooi schoon ( er rijdt geen ASTRA van deze leeftijd rond
zonder )
Kenteken is **-hf-fs , staat in autopas als het goed is...
Ik rijd er nu 3 jaar in !
Foto's komen er aan !
Laatst gewijzigd door GSi Twente op 01 nov 2005 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Bedankt voor het meedenken, maar ik zoek eigenlijk de C20XE.snarfjuh schreef:Is deze niks
Puur omdat het dé motor is die ik graag wil hebben.
En ik heb zelf nog een compleet blok in de schuur liggen.
Heb het blokkie ooit eens toen gekocht, maar nooit wat mee gedaan.
Behalve dat ie open ligt... en netjes is opgeborgen.
Dus mocht er wat aan missen/veranderd worden, dan kan ik het daar af halen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Op zich is die ene wel netjes voor die 1750 euro voor zover je dat van een foto en toelichting kunt beoordelen. Hij verkoopt hem voor die prijs, omdat hij dat bedrag als inruilwaarde krijgt bij de dealer...dat vind ik op de een of andere manier wel positief klinken. Tis niet dat hij hem voor zo 'weinig' verkoopt, omdat het ding totaal rot is langs alle kanten (zou je dan toch denken)!
Ik zou eens een kijkje wagen. Voor het bedrag dat je overhoudt kun je hem dan mooi strak zetten en nog een beetje naar jou zin aanpassen...
Ik zou eens een kijkje wagen. Voor het bedrag dat je overhoudt kun je hem dan mooi strak zetten en nog een beetje naar jou zin aanpassen...
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Die adressen ken ik wel.
Maar klopt wel wat je zegt, als je het goed wilt doen, loopt het wel in de euro's.
Maar je moet toch ergens een aanschaf beginnen, en deze heeft zowaar na te gaan een lage km-stand gezien z'n leeftijd.
Ik wacht even de rest v.d. foto's af.
Maar heb nu a'dam en heemskerk op het oog, en dat ligt in de buurt van elkaar, zodat er maar 1 ritje noodzakelijk is.
En anders optie: sjaak z'n witte monster. en dan een zeer strak kleurtje laten overspuiten.
Maar klopt wel wat je zegt, als je het goed wilt doen, loopt het wel in de euro's.
Maar je moet toch ergens een aanschaf beginnen, en deze heeft zowaar na te gaan een lage km-stand gezien z'n leeftijd.
Ik wacht even de rest v.d. foto's af.
Maar heb nu a'dam en heemskerk op het oog, en dat ligt in de buurt van elkaar, zodat er maar 1 ritje noodzakelijk is.
En anders optie: sjaak z'n witte monster. en dan een zeer strak kleurtje laten overspuiten.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
- Locatie: lelystad
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
- Locatie: Spijkenisse
--Inmiddels heb ik de radiateur laten maken, dus de prijs wordt 1750,- Hoewel
hier nog wel over te praten is.... Ligt er aan hoe snel en waar je genoegen
mee neemt( 1500 was met lekke radiateur en is de inruilprijs die ik krijg
bij de dealer ). --
beetje raar dat ie de prijs van de radiateur ineens meerekent , en hoe snel en waar je genoegen mee neemt? hoe bedoelt ie dat?
en bij deze zal er toch een scherm vervangen moeten worden (aangezien je geen randje wil) voor de rest ziet ie er wel goed en mooi uit
hier nog wel over te praten is.... Ligt er aan hoe snel en waar je genoegen
mee neemt( 1500 was met lekke radiateur en is de inruilprijs die ik krijg
bij de dealer ). --
beetje raar dat ie de prijs van de radiateur ineens meerekent , en hoe snel en waar je genoegen mee neemt? hoe bedoelt ie dat?
en bij deze zal er toch een scherm vervangen moeten worden (aangezien je geen randje wil) voor de rest ziet ie er wel goed en mooi uit
Geen spoilers maar liters!
Wat me dus opvalt, en das altijd zo hoor, kijk lipje hier en weet ik het daar, kost wel geld, maar boeien, velgje hier en daar 1000 euro, jaar werken in friettent en dat hebben ze der voor over, vergis je gewoon niet in kosten van goed schade herstel, of zoiets als echt nieuwe schermen inzetten. Bij mij is paar jaar gelee zijschampaanrijding, nieuw achterscherm ingegaan, zijkant gespoten, als kado is voorkant eraf geweest en gericht, praat je meteen over 2800 euro. Marcel bv 2 schermen + volledig spuiten endie heeft hem kaal aangeleverd, en zelf weer opgebouwd, bijna 2000 euro.Melbo schreef:Ik zou eens een kijkje wagen. Voor het bedrag dat je overhoudt kun je hem dan mooi strak zetten en nog een beetje naar jou zin aanpassen...
Dus verkijk je even niet op "even 2 schermen inzetten" als dat gewoon bij de vakman gebeurt. Als je dat zelf kunt met vriendjes die het echt kunnen, kan dat omlaag, maar verkijk je der gewoon niet op. Aanschafwaarde van 1500 met dikke velgen rot of 2750 met keiharde kasten lijkt die 2e duur, maar dat is dus niet.
Daarom moet je ook zo teeeering oppassen met die ET waarde van velgen en uitslijpen e.d.
Da's ook beetje maffe, dat je dan zo'n auto al paar jaar hebt, en tis net een herhaling van dingen altijd. Niet zo heel erg hier, maar dan struin je es wat van die fora af, en dan ja je hebt het al 10x gezien, en je reageert al niet echt meer, ja loopt aan, ja me band is duur. Weg sealing -> jaar later huilen. Maar verkijk je der gewoon niet op.
En dat is ook het maffe van 2e hands auto's ergens. Aan andere kant kan de suffe 2000 euro bak dus gewoon echt een knaller zijn.
En van dat 91/92 of 93/94 hadk al gezegt. 95+ ist over sowieso.
Naja...als je een goeie wilt hebben waarvan de wielkasten ok zijn vragen ze er meestal toch nog 3500 euro voor. En dan is het maar afwachten hoelang ze nog goed blijven!
Als hij dit ding voor 1500 meeneemt en vervolgens via de adresjes die hij al kent dat ding strak laat zetten is hij toch een stuk minder kwijt denk ik. En dan weet je dat ze net gedaan zijn en het gezeik voorlopig even wegblijft!
Kijk...de rest van de auto kun je natuurljk niets over zeggen, maar dat is bij die van 3500 euro ook zo...
Als hij dit ding voor 1500 meeneemt en vervolgens via de adresjes die hij al kent dat ding strak laat zetten is hij toch een stuk minder kwijt denk ik. En dan weet je dat ze net gedaan zijn en het gezeik voorlopig even wegblijft!
Kijk...de rest van de auto kun je natuurljk niets over zeggen, maar dat is bij die van 3500 euro ook zo...
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Nou, even gebeld vandaag naar de 1e Astra uit Alkmaar, en prijs zal zo rond de 2000 liggen als ik hem wil kopen.
Hij zou me nog even km-stand van laatste APK doorgeven.
Goeie punten:
- Motor is goed in orde, distributie gehad
- Homokineten zijn nog destijds alle 4 vervangen incl. ashoezen
- Goeie en complete uitlaat
- Lexmaul inlaatspruitstuk
- Apex verlaging, min of meer niet echt een pluspunt, maar het zit erop
- 17 inch velgen met Pirelli P7000 banden met veel zo'n 6/7mm profiel.
Minpunten:
- Inzetranden, zijn dan wel kort geleden gebeurt, maar blijft toch een spelende kwestie...
- Voorbumper beschadigd
- Achterbumper beschadigd
- Wellicht ooit eens kontschade gehad
- Remmerij zal met de tijd wel vervangen moeten worden
Opzich is iedere auto een vereiste om zoiets netjes te maken.
Kwa schoonheidsfoutjes denk ik dat het 2 bumpers en grille spuiten wordt.
Plus nog van die kleine dingetjes wat je zelf toch wilt vervangen.
En de wielranden, tja, net een tijdbom, hoe je het behandeld wordt het slechter of blijft het netjes voor een bepaalde tijd...
Astra 1: 2000,- bovengenoemde.
Astra 2: 1750,- die blauwe, verder nagenoeg standaard, zichtbare roest, minder km's, wel ingevoerd.
Astra 3: 2000,- origineel een c20ne geweest, maar beetje rommelig een c20xe ingebouwd, verder ook wel iets roest.
Astra 4: 1500,- vandaag even gebeld, roest vervangen, overgespoten in een andere kleur, alleen een c20ne, verder weinig opties, maar technisch wel fris.
Hij zou me nog even km-stand van laatste APK doorgeven.
Goeie punten:
- Motor is goed in orde, distributie gehad
- Homokineten zijn nog destijds alle 4 vervangen incl. ashoezen
- Goeie en complete uitlaat
- Lexmaul inlaatspruitstuk
- Apex verlaging, min of meer niet echt een pluspunt, maar het zit erop
- 17 inch velgen met Pirelli P7000 banden met veel zo'n 6/7mm profiel.
Minpunten:
- Inzetranden, zijn dan wel kort geleden gebeurt, maar blijft toch een spelende kwestie...
- Voorbumper beschadigd
- Achterbumper beschadigd
- Wellicht ooit eens kontschade gehad
- Remmerij zal met de tijd wel vervangen moeten worden
Opzich is iedere auto een vereiste om zoiets netjes te maken.
Kwa schoonheidsfoutjes denk ik dat het 2 bumpers en grille spuiten wordt.
Plus nog van die kleine dingetjes wat je zelf toch wilt vervangen.
En de wielranden, tja, net een tijdbom, hoe je het behandeld wordt het slechter of blijft het netjes voor een bepaalde tijd...
Astra 1: 2000,- bovengenoemde.
Astra 2: 1750,- die blauwe, verder nagenoeg standaard, zichtbare roest, minder km's, wel ingevoerd.
Astra 3: 2000,- origineel een c20ne geweest, maar beetje rommelig een c20xe ingebouwd, verder ook wel iets roest.
Astra 4: 1500,- vandaag even gebeld, roest vervangen, overgespoten in een andere kleur, alleen een c20ne, verder weinig opties, maar technisch wel fris.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"