Overstag... (voltooid)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik denk dat dat wel een van de weinige manieren is om een 100 % goede GSI te verkrijgen, gezien het feit dat je hem zelf helemaal 'herbouwt', is het ook meteen de perfekte manier meteen alle rubbers e.d. te vervangen, dan rijdt ie meteen als een nieuwe
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Deze ziet er op zich niet onaardig uit...maja, die andere ook niet op de foto's!GSi Twente schreef:Wat vinden jullie trouwens van deze?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 03190.html
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Had dus afgelopen zaterdag die kerel een belletje gedaan.
En deze klonk dus wel wat betrouwbaarder, want wel even geprobeerd om duidelijk te zeggen dat ik voor niets kwam.
Al met al, beide schermen nog origineel nog volgens mij, maar waren verder heen als die uit Alkmaar.
En het kwam volgens mij meerendeel door het aanlopen van die 17 inch velgen.
Verder reed die goed, wel vrij stug, alle veerwindingen lagen op elkaar.
Een machtige teringherrie, door zo'n dtm-regenpijp (heel fout).
Van binnen verder netjes, alleen de linker stoel was bekleding van een later type ingezet, dat zachtere velours zeg maar.
Zat nog wat audio in, maar moest 250 euro meer kosten.
Hij vroeg er dus zo 2250,- euro voor.
De foto's zullen wel vertellen wat ik er van dacht:
Als je het tankkleppie los trok was het al verder heen...
Gescheurde deur.
Het linkerscherm.
Wat ik er zelf van denk, als ik vergelijk maak tussen deze en die uit Alkmaar, deze zijn de schermen verder van heen, en is er haast evenveel aan te doen.
Deze vraagt er 2250,- euro voor, die andere moet ik nog een bod doen.
Heb nog met m'n broer er over gehad, zelfde wat Sound zei, anders met de tijd laten vervangen, en dan direct alles naar eigen wens doen, zodat alles goed is.
Maar dan moet die uit Alkmaar echt goed voor de prijs zijn, anders hou ik tijdelijk even een stop met de zoekactie naar een goede GSi.
En deze klonk dus wel wat betrouwbaarder, want wel even geprobeerd om duidelijk te zeggen dat ik voor niets kwam.
Al met al, beide schermen nog origineel nog volgens mij, maar waren verder heen als die uit Alkmaar.
En het kwam volgens mij meerendeel door het aanlopen van die 17 inch velgen.
Verder reed die goed, wel vrij stug, alle veerwindingen lagen op elkaar.
Een machtige teringherrie, door zo'n dtm-regenpijp (heel fout).
Van binnen verder netjes, alleen de linker stoel was bekleding van een later type ingezet, dat zachtere velours zeg maar.
Zat nog wat audio in, maar moest 250 euro meer kosten.
Hij vroeg er dus zo 2250,- euro voor.
De foto's zullen wel vertellen wat ik er van dacht:
Als je het tankkleppie los trok was het al verder heen...
Gescheurde deur.
Het linkerscherm.
Wat ik er zelf van denk, als ik vergelijk maak tussen deze en die uit Alkmaar, deze zijn de schermen verder van heen, en is er haast evenveel aan te doen.
Deze vraagt er 2250,- euro voor, die andere moet ik nog een bod doen.
Heb nog met m'n broer er over gehad, zelfde wat Sound zei, anders met de tijd laten vervangen, en dan direct alles naar eigen wens doen, zodat alles goed is.
Maar dan moet die uit Alkmaar echt goed voor de prijs zijn, anders hou ik tijdelijk even een stop met de zoekactie naar een goede GSi.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
Die deur heeft ook een totaal andere kleur & dan die montage van dat filter!!
Bij die andere had je iig nog een Lexmaul erop zitten en aan die oude foto's kon je wel zien dat hij van een liefhebber geweest is! Als je die nou voor een leuk bedrag kunt krijgen zou het misschien nog te doen zijn. Als je zelf die wielkasten laat doen weet je zeker dat het goed gebeurd...dat is anders altijd maar afwachten want misschien krijgt die GSi die nu geen rotte wielkasten heeft het volgend jaar wel! En dan moet je ze alsnog vervangen...
Maja...tis zonde om te zien hoe sommige GSi'tjes erbij staan...
Bij die andere had je iig nog een Lexmaul erop zitten en aan die oude foto's kon je wel zien dat hij van een liefhebber geweest is! Als je die nou voor een leuk bedrag kunt krijgen zou het misschien nog te doen zijn. Als je zelf die wielkasten laat doen weet je zeker dat het goed gebeurd...dat is anders altijd maar afwachten want misschien krijgt die GSi die nu geen rotte wielkasten heeft het volgend jaar wel! En dan moet je ze alsnog vervangen...
Maja...tis zonde om te zien hoe sommige GSi'tjes erbij staan...
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Idd, die ene uit Alkmaar ziet er tamelijk netjes uit (kwa verleden dan) kan me best voorstellen dat men liefhebber kan zijn, maar ik bedoel eerlijkheid duurt het langst, en dingen verzwijgen in een adv. vind ik dan kwalijker.
Maar ik zal vanmiddag de jongen uit Alkmaar eens bellen en een scherp bod doen.
Punt is wel, die ene uit Alkmaar heeft nu inzetranden, dus kan eventueel best nog wel een jaartje goed gaan (reden om te sparen ).
Al me al zal het dan toch wel weer een auto worden waar de centen ik kwijt kunnen.
Terwijl ik liever zoiets op m'n bankrekening heb staan als student.
Maar ik zal vanmiddag de jongen uit Alkmaar eens bellen en een scherp bod doen.
Punt is wel, die ene uit Alkmaar heeft nu inzetranden, dus kan eventueel best nog wel een jaartje goed gaan (reden om te sparen ).
Al me al zal het dan toch wel weer een auto worden waar de centen ik kwijt kunnen.
Terwijl ik liever zoiets op m'n bankrekening heb staan als student.
"hochdrehzahlprinzip"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Andere prijsklasse misschien ook? zoals de volgende:pluggie schreef:Volgens mij kun je nog het beste zoeken naar een zo saai mogelijke.
Zoek met je zoektocht ook vooral op 93ers en 94ers. Die roesten stuk minder tot bijna niet. Typisch weer die kasten aan gort gereden door verkeerde ET waarde wielen.
http://www.speurders.nl/autos/opel/1489 ... i_16v.html
1500,- euro.
Bouwjaar 1993.
Eigenlijk de kleur die ik wel mooier vind om eerlijk te zijn.
Het is toch een kwestie van kijken, maar als je elke keer zulk spul aantreft begin je je ook wel achter de oren te krabben.
Ritjes van 250 a 300km met deze benzineprijzen.
Geld groeit me helaas niet op de rug.
"hochdrehzahlprinzip"
je mot ook nie zo snel gaan kijken
bedoel jij wil kope en verkoper wilt t kwijt
nou als t nie in de buurt is dan vraag je gewoon wat meer duidelijk.
maak maar foto's van kasten en van onder de wagen trek je tankklep open en maak foto's maar.
bedoel hij wilt m kwijt kleine moeite dan om wat piccas maken
bedoel jij wil kope en verkoper wilt t kwijt
nou als t nie in de buurt is dan vraag je gewoon wat meer duidelijk.
maak maar foto's van kasten en van onder de wagen trek je tankklep open en maak foto's maar.
bedoel hij wilt m kwijt kleine moeite dan om wat piccas maken
W201 fan boy o_0