Sleutels kwijt
Sleutels kwijt
Ik had eerst 2 sleutels, maar ben ze nu na een half jaar beide al kwijt....
Is het mogelijk om via dealer aan een nieuwe te komen??
zo niet....
Zijn er trucs?
Hoeveel kost het ongeveer om alles te laten vervangen??
Is het mogelijk om via dealer aan een nieuwe te komen??
zo niet....
Zijn er trucs?
Hoeveel kost het ongeveer om alles te laten vervangen??
Dat is heel rot voor je!
Ik had dat dus ook met mijn astra!
Ga ik na de sloop, gebruik ik mijn sleutel (was al de laatste) als schroevendraaier, en ja hoor..... doormidden!
Toen kreeg ik daarna een korte demonstratie door die gasten...
Wat je moet doen, is het volgende je pakt een doek
en legt die boven op het dak, bij de zijdeur!
Zodat de lak niet beschadigd, vervolgens pak je een minschroevendraaier (flinke) die stop je tussen de deur en dak en buigt dan als het ware de deur na buiten, dit moet je wel met 2 man doen.
Vervolgens als je genoeg ruimte heb, dan doet de 2de persoon
aan de deur rekken (dus niet ineens maar in rukjes) de deur gaat dan krom staan en dan kan je vervolgens met je andere arm de knop omhoog trekken Daarna doe je de deur helemaal open en buig je de deur ook weer in rukjes na binnen, dan zie je totaal geen sporen alleen bij de binnenkant van de deur in een hokje maarja beter dan een raam inmeppen, dan pak je ringsleutel 32 die doe je om het contact slot
en geef je een flinke mep, dan hou je alleen de cilinder over, en daar zitten schotjes in, met een schroevendraaier peuter je die eruit, en dan kan je met deze zelfde schroevendraaier starten
Succes!
Dit werkt bij
Astra F / G Corsa A / B zover ik weet
Ik had dat dus ook met mijn astra!
Ga ik na de sloop, gebruik ik mijn sleutel (was al de laatste) als schroevendraaier, en ja hoor..... doormidden!
Toen kreeg ik daarna een korte demonstratie door die gasten...
Wat je moet doen, is het volgende je pakt een doek
en legt die boven op het dak, bij de zijdeur!
Zodat de lak niet beschadigd, vervolgens pak je een minschroevendraaier (flinke) die stop je tussen de deur en dak en buigt dan als het ware de deur na buiten, dit moet je wel met 2 man doen.
Vervolgens als je genoeg ruimte heb, dan doet de 2de persoon
aan de deur rekken (dus niet ineens maar in rukjes) de deur gaat dan krom staan en dan kan je vervolgens met je andere arm de knop omhoog trekken Daarna doe je de deur helemaal open en buig je de deur ook weer in rukjes na binnen, dan zie je totaal geen sporen alleen bij de binnenkant van de deur in een hokje maarja beter dan een raam inmeppen, dan pak je ringsleutel 32 die doe je om het contact slot
en geef je een flinke mep, dan hou je alleen de cilinder over, en daar zitten schotjes in, met een schroevendraaier peuter je die eruit, en dan kan je met deze zelfde schroevendraaier starten
Succes!
Dit werkt bij
Astra F / G Corsa A / B zover ik weet
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
en je deur is gelijk verneuktmlfke schreef:Dat is heel rot voor je!
Ik had dat dus ook met mijn astra!
Ga ik na de sloop, gebruik ik mijn sleutel (was al de laatste) als schroevendraaier, en ja hoor..... doormidden!
Toen kreeg ik daarna een korte demonstratie door die gasten...
Wat je moet doen, is het volgende je pakt een doek
en legt die boven op het dak, bij de zijdeur!
Zodat de lak niet beschadigd, vervolgens pak je een minschroevendraaier (flinke) die stop je tussen de deur en dak en buigt dan als het ware de deur na buiten, dit moet je wel met 2 man doen.
Vervolgens als je genoeg ruimte heb, dan doet de 2de persoon
aan de deur rekken (dus niet ineens maar in rukjes) de deur gaat dan krom staan en dan kan je vervolgens met je andere arm de knop omhoog trekken Daarna doe je de deur helemaal open en buig je de deur ook weer in rukjes na binnen, dan zie je totaal geen sporen alleen bij de binnenkant van de deur in een hokje maarja beter dan een raam inmeppen, dan pak je ringsleutel 32 die doe je om het contact slot
en geef je een flinke mep, dan hou je alleen de cilinder over, en daar zitten schotjes in, met een schroevendraaier peuter je die eruit, en dan kan je met deze zelfde schroevendraaier starten
Succes!
Dit werkt bij
Astra F / G Corsa A / B zover ik weet
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Ingevoerd.....Laagvlieger schreef:waar komt je auto weg?
origineel nederlands of ingevoerd?
Als het originele NL is is het sleutelnr. altijd via de dealer bij opel nederland op te vragen.
Ik ga daar morgen toch maar eens langs om te vragen ofze het via het chasisnummer toch kunnen opvragen.....
Alleen mn kenteken ligt ook inde auto, dus zalk em toch ook nog even moeten openbreken.
Wat zou het kosten om de sloten + contact te laten vervangen??
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
mlfke schreef:Dat is heel rot voor je!
Ik had dat dus ook met mijn astra!
Ga ik na de sloop, gebruik ik mijn sleutel (was al de laatste) als schroevendraaier, en ja hoor..... doormidden!
Toen kreeg ik daarna een korte demonstratie door die gasten...
Wat je moet doen, is het volgende je pakt een doek
en legt die boven op het dak, bij de zijdeur!
Zodat de lak niet beschadigd, vervolgens pak je een minschroevendraaier (flinke) die stop je tussen de deur en dak en buigt dan als het ware de deur na buiten, dit moet je wel met 2 man doen.
Vervolgens als je genoeg ruimte heb, dan doet de 2de persoon
aan de deur rekken (dus niet ineens maar in rukjes) de deur gaat dan krom staan en dan kan je vervolgens met je andere arm de knop omhoog trekken Daarna doe je de deur helemaal open en buig je de deur ook weer in rukjes na binnen, dan zie je totaal geen sporen alleen bij de binnenkant van de deur in een hokje maarja beter dan een raam inmeppen, dan pak je een kruiskop schroevendraaier, schroef je de kap om je stuurkolom los, dan met een waterpomptang het witte blokkie met de sleepkontaktjes wat ACHTER je contaktslot zit afbreken (kost maar 11 € ipv een nieuw contaktslot ) in dat witte blokkie zit een sleufje, waarin je met alles wat een beetje plat en scherp is (fittingschroevendraaier, andere kleine sleutel, scherpe zakdoek je auto kan starten... als je je nieuwe nabestelde sleutels hebt, blokkie van de kabelboomstekker af rukken schroefies achteruit je stuurkolom peuteren, nieuwe blokkie erin prikken, zooitje weer vastschroeven en klaar
Succes!
Dit werkt bij
Astra F / G Corsa A / B zover ik weet
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Elk sleutelnummer is op te vragen nederlands/duits/enz.Laagvlieger schreef:waar komt je auto weg?
origineel nederlands of ingevoerd?
Als het originele NL is is het sleutelnr. altijd via de dealer bij opel nederland op te vragen.
Dan moet je een fax sturen naar duitsland.(via dealer)
maar je moet in beide gevallen je kenteken en chassisnummer hebben.
En met het nieuwe epc kan je ook op kenteken het chassisnummer nakijken.
(in 8 van de 10 gevallen.)
-------------------bmw 325-----------------------
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Blijft een kamper heDayWaLk3R schreef:Kwil natuurlijk niet zeiken (doek anders nooit), maar is het nou wel zo verstandig, om hier de kraak voor een Astra neer te zetten ??
er zullen vast mindere liefhebbers hier opt forum zitten..
is natuurlijk prima zoiets om die jongen te helpen.. maja ken dan beter via mail of PM
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Kemmij je ex nou rottûh joh, hep ik tog geen bips mee tuh makûh jôh mèn
Weetjuh, de kenarie van me buuf kent nog en koolmees die wellis bij un hoeâh komp, die vroegâh wellis un vent hep geneuk' die in 'en huis woont
Weetjuh, de kenarie van me buuf kent nog en koolmees die wellis bij un hoeâh komp, die vroegâh wellis un vent hep geneuk' die in 'en huis woont
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop