Oproep Reklame en promo materiaal : Nieuwe foto's ! ! !

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Zou ik niet doen (€€€€), gewoon even bij de automaterialen groothandel is je beste kans denk ik....
Ik zal als ik ooit weer eens op de zaak kom, es even op zolder spitten....

Maar je kan toch gewoon met 2 startkabeltjes onder de kap werken ??? is dat niet het handigste ????
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 10 okt 2005 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

is tog pimp achter je sleepoog kappie :D hoevvie niet te kutten met startkabels vanaf onder de motorruimte naar boven.. en alles ken dichtblijven.. is wel handig als je rondje gaat lopen :wink:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Is op zich wel errug handy om diefstal van je kappie te voorkomen, wordt dan een koud kunstje om er even 90 Ampere op te zetten, metalen randje eronder en klaar is Soundjuh 8) zittie gewoon direkt op de accu :lol: :lol: :lol: :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Afbeelding
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Leuk blondje :P
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Ben weer een stukkie verder

Afbeelding

Afbeelding
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ziet er aardig strak uit zo 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Strak werk jochie 8)
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Kvind mooi :P
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Kben ook even bezig geweest:
Kheb mooi wegwerkzaamhedenlampie weten te bemachtigen.

Zo'n ding werkt op 2 grote zink/kool batterijen dus das nix.
Daarom heb ik hem vandaag even omgebouwd met een lood/gel accu met laadplug. De trafo rechts zit er puur in voor gewicht :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Leuk voor op de stand dacht ik.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

8) Cool, kunnen we op automaxx volgend jaar lekker makkelijk de stand terugvinden 's nachts :lol:

En dan gaat Laag ook lekker blijven pitten Afbeelding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

PIMP SHIT DAMES !!!

zo wordt het nog is wat :D Jeffie.. al beetje gezaagd ?? :P
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Nope, ben een beetje met Marty aan het brainstormen geweest (en Marty met de stickerboer) over hoe we een beetje low budget die letters op dat hout krijgen...zodra ik die mal heb, kan ik wat gaan doen..

Heeft op zich ook niet zo'n vreselijke haast, als het maar voor volgend seizoen klaar is, dat wil niet zeggen dat het nog maanden gaat duren, maar het hoeft niet volgende week af snappie :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

jah ksnap.. d8 misschien al een beginnetje :P
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Valt weinig te beginnen Clint, ik kan alvast 3 stroken WBP zagen, maar da's 10 minuten werk, en dan staat het alleen maar in de weg in de schuur, zie je verder ook weinig aan, plus dat we nog niet helemaal uit de definitieve maten zijn
E.e.a. hangt een beetje af wat de stickerboer kan spelen met de tekst en het logo, zonder dat de verhoudingen verkracht worden....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Het hout staat inmiddels in de schuur, ik heb het maar gewoon bij MDF gehouden, omdat dat lekker makkelijk te bewerken is, en qua waterbestendigheid geen prob, omdat het toch geverfd gaat worden.

Marty heeft inmiddels de sticker besteld (3m. bij 50 hoog), en zodra die dus binnen is, kan er gezaagd en geverfd gaan worden... 8) :D

We zijn nog steeds op zoek naar vlaggen (Marty/Bart ???) en andere bling spulletjes die de toko kunnen opsieren, dus weet je iets, of heb je een idee??? gooi het maar in de groep :)

wanted items :

- vlaggen
- mengpaneel te leen/huur/koop
- tulpkabels (mini radiozendertje misschien ???)
- meer mensen die interesse hebben in een dikke voeding met leuke korting..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

kheb inmiddels paar vlaggetjes erbij alleen moet moeders die nog even bewerken. :lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

:D Worden dat dan de bikini's voor de promo babes ??? :P :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

jah zoiets :lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Nou....der is weer nieuws van het promo stuff team 8) :lol:

Gisteren is Mr Paintballer gezellig een daagie komen rommelen in Soundjuhs houtknutsel paradijs :P

We hebben een goed beginnetje gemaakt met de standborden, een beetje overlegd over de kleuren, even een beetje geëxpirimenteerd met wat wel- en niet mogelijk is om te maken, en toen maar begonnen met het uit de MDF hakken van de letters 8)

Bleek achteraf toch best wel een hoop werk te zijn als het een beetje pimp moet worden, maar da's natuurlijk geen probleem voor een beetje knutselaar :D :lol:

Stap 1 : Men neme een stickertje (speciaal besteld om als mal te fungeren), dat plakt men op een stukkie MDF

Afbeelding

Afbeelding

Daarna even omtrekken met een potlood, sticker er weer af, en uitzagen die handel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna een mooi profieltje eraan frezen, en dan kon de meesterschilder Roy aan de slag om alle foutjes en hoekies waar ik niet bij kan, met de frees bij te werken met een beiteltje en veeeeeeeeeeeeeeeeel schuurpapier :worship:

Afbeelding

Afbeelding

Na ernstig veel priegel en pielwerk krijg je dan zoiets 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de oplettende kijkert : idd, die laatste a is nog niet bewerkt, zodat het verschil tussen alleen gezaagd, en gefreesd en geschuurd een beetje te zien is :)

Volgende sticker : het GSI logo met de 'swoosh' :?

Afbeelding

Afbeelding

even pimpen met de lettertjes nog 8) :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Soundjuh weer lekker aan het omtrekken van de letters :)

Afbeelding

Afbeelding

Na het uitzagen weer even frezen, is best lastig omdat de letters niet al te dik en breed zijn buigt de zooi alle kanten op.... :?

Afbeelding

Pimp veiligheidsbrilletje 8) zo'n frees gooit anders een MEGA berg MDF stof in je oogjes, en da's niet lekker :(

Afbeelding

De S van GSi na bewerking door Roy :

Afbeelding

En....het eindresultaat van onze klusdag :

Afbeelding

Afbeelding

De swoosh ligt nu te wachten tot ik moed heb verzameld om hem uit te zagen, dat wordt echt een lastig klusje, zagen gaat wel lukken, maar frezen wordt een heel ander verhaal :shock: :?

Roy heeft nu alvast de dagproduktie mee naar huis om hem in de kleur te gaan zetten, ik ga de rest zsm uitzagen en frezen en lichtjes voorschuren, zodat Roy zich weer kan uitleven..... 8)

Idee is trouwens : letters komen 'zwevend' op een wit bord, de achterkant van de letters worden ook wit. doel hiervan is dat we dan achter de letters in het bord evt met LED's of iets dergelijks een mooie backlighting kunnen maken, zodat er een gloed om de letters heen komt 8)

We zijn nog op zoek naar iemand* die dat mooi kan maken**, en de schakeling van de LED's kan berekenen, zodat de voedingsspanning tussen 12 en 14 Volt blijft, zodat het bord gevoed kan worden door een autoaccu ipv 220v, want dat is niet altijd overal voorhanden...

Als jullie nog ideëen hebben : shoot ! ! ! !

>>>>Wordt uiteraard Vervolgd<<<< :P









* :DAVID 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

** : Lees : EN sponsoren 8) :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Ziet er netjes uit hoor...goed bezig! :thumbsup:

Zo met die gloed errond is best PIMP denk ik! 8)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Ziet er echt heel erg goed uit heren!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

ZOOO das VET.
Hebbe we niet iemand in de club die neonbuisjes maakt en buigt :roll:

ps. ik blijf die jeff knutselschuur PIMP vinden 8)
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

:shock:
Dat ziet er ERG netjes uit!!

Valt me wel op hè ... je houd je aan de"veiligheidsvoorschriften" door de bril te dragen maar de fietsketting hangt wel weer gewoon voor het zaagje anzo :o :lol: :P

En die gloed is geen probleem .... dat fixen we wel :wink:

/Edit: wat marcel zegt is ook wel cool idee idd. Als dat niet lukt zijn ledjes er zo in gemonteerd en aangesloten :wink:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ghi...die bril is puur noodzaak, anders zie ik geen hol, en ut moet een beetje precies he, ik had weinig zin om die letters 4 keer te maken :P

Ennehhh die fietsketting hou ik wel in de gaten hoor....die wint het trouwens wel van het zaagje denk ik 8) :lol: :lol: :lol:

Update trouwens, vandaag heb ik de laatste letters ook even gemaakt, én die swoosh, letters zijn ook al gefreesd, die swoosh wokkel ga ik morgen doen denk ik..dan moeten ze nog even bijgesneden worden, en dan kunnen ze richting hilversum voor een likkie verf :D

Daarna ga ik de actual borden maken, zijn al op maat gezaagd, maar moet nog wel het een en ander aan gegoocheld worden... :roll:
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 06 feb 2006 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie