schade
schade
ga ik op me werk even bij me werk een sigaretje buiten roken is er iemand tegen me auto aangereden uitparkeer foutje maar gelukkig had ze een briefje achtergelaten maar ik baalde er echt van ik heb hem nog maar net. maar het is gelukkig niet zo erg alleen me voorbumper moet ovegespoten worden en een nieuwe kentekenplaat (315 euro)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Met een brieffie erbij is het allemaal niet zo erg, gewoon ongelukkie, eigenaar niet in de buurt, brieffie eronder, netjes
Strax weer een mooie strakke gespoten bumpert
Blijft vervelend, maar het kan een stuk erger, zoals sommigen hier al aan den lijve hebben ondervonden
Ik hoop dat het een beetje rap gefikst is....
Trouwens ehhhh, even volgens aloude traditie
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO's ! ! !
Strax weer een mooie strakke gespoten bumpert
Blijft vervelend, maar het kan een stuk erger, zoals sommigen hier al aan den lijve hebben ondervonden
Ik hoop dat het een beetje rap gefikst is....
Trouwens ehhhh, even volgens aloude traditie
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO's ! ! !
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Dafly
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Mooi! das kut
wel netjes dat er een eerlijk briefje bij zat. gebeurt niet vaak.
Ik was laatst in rotterdam in een parkeer garage, draaid er voor me neus 1 met ze passat tegen een astra G aan... Achterlicht aan bonken, scheur in de bumper...
stapt die meid uit... "Oh.. heh shit" "even een briefje pakken hoor ik mompelen...
Dacht nou dat zit wel goed als zei een briefje gaat pakken. Ik even naar de burger geweest, kom ik terug in de parkeer garage... zit er een briefje onder de ruitenwisser met de tekst "Sorry" .... that's it... nohhh
Dafly even zo vriendelijk geweest om kenteken te onthouden... even bij gekalkt
wel netjes dat er een eerlijk briefje bij zat. gebeurt niet vaak.
Ik was laatst in rotterdam in een parkeer garage, draaid er voor me neus 1 met ze passat tegen een astra G aan... Achterlicht aan bonken, scheur in de bumper...
stapt die meid uit... "Oh.. heh shit" "even een briefje pakken hoor ik mompelen...
Dacht nou dat zit wel goed als zei een briefje gaat pakken. Ik even naar de burger geweest, kom ik terug in de parkeer garage... zit er een briefje onder de ruitenwisser met de tekst "Sorry" .... that's it... nohhh
Dafly even zo vriendelijk geweest om kenteken te onthouden... even bij gekalkt
Huub Huub Huub... Astra GSi Truc
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: