Monster bumper
- Paintballer
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Re: Monster bumper
Hansiepansie man:Hans schreef:weetje wat net is?....Delax80 schreef:Heey!
voor 100 euro een nette koekie-monster bumper (2e !!!
geen monsterbumper!, we blijve rennuhhh
Zie dah meiske gaan:
waaier power.
ja mooi he.
ik hoop dat ze er nog veel plezier er van mag hebben!, WIJ hebben er ieder geval heel veel plezier meegehad!, ene kant hebben we, voornamelijk ik er wel spijt van, want het was helemaal mijn auto, maar reed manon er voornamelijk mee.
en ik in het weekend, want weetje, als je een hele week in een KUT-focus hebt gereden, en dan weer in de astra ging rijden ging er echt wel een wereld van plezier voor me open.... dan... ga je er een stukje mee rijden... oja, deze reageert wel op het gas zeg maar...
enne vies worden door stilstaan is echt niet goed!, rolle moet ie!!, even 20 km warm lopen en heb er dan lol mee.
groep-A supersprint, 't mooiste geluid!
ik hoop dat ze er nog veel plezier er van mag hebben!, WIJ hebben er ieder geval heel veel plezier meegehad!, ene kant hebben we, voornamelijk ik er wel spijt van, want het was helemaal mijn auto, maar reed manon er voornamelijk mee.
en ik in het weekend, want weetje, als je een hele week in een KUT-focus hebt gereden, en dan weer in de astra ging rijden ging er echt wel een wereld van plezier voor me open.... dan... ga je er een stukje mee rijden... oja, deze reageert wel op het gas zeg maar...
enne vies worden door stilstaan is echt niet goed!, rolle moet ie!!, even 20 km warm lopen en heb er dan lol mee.
groep-A supersprint, 't mooiste geluid!
LIVE IN THE FAST LANE
Re: fs
Toen ik dat eerste berichtje las, was ik even in de veronderstelling dat dit een actueel topic was...schrok me kapot man! Had al bijna spontaan een bepaalde regel in de ledenlijst aangevinkt en verwijderd...Delax80 schreef:Hallo,
Ik wou even laten weten dat ik de koekiemonsterbumper niet genomen heb.........
pff wat had ik achtelijke ideeen toen ik net me auto had