Rammelend geluid ergens rechts van voor bij het optrekken
-
- forum-gebruiker
Rammelend geluid ergens rechts van voor bij het optrekken
Yuuww People,
Ik moet deze week naar de keuring (België) heen, maar nu heb ik een rammelend geluid rechts van voor bij het optrekken. De fusekogels hebben we al vervangen samen met de stabilisatorstang rubbers,draagarm rubbers en wiellagers en nog steeds rammelt ie gelijk een hel.
Mijn steekassen zijn nieuwe en de kardans (kruiskoppelingen) zijn ook nieuw.
Weet iemand toevallig wat dit nog kan zijn, want zo geraak ik niet door de keuring vrees ik.
Ohja nog even aan toevoegen dat wanneer ik zacthjes begin te rijden en ik draai mijn stuur je een klop hoort rechts.
Grtzz
Ik moet deze week naar de keuring (België) heen, maar nu heb ik een rammelend geluid rechts van voor bij het optrekken. De fusekogels hebben we al vervangen samen met de stabilisatorstang rubbers,draagarm rubbers en wiellagers en nog steeds rammelt ie gelijk een hel.
Mijn steekassen zijn nieuwe en de kardans (kruiskoppelingen) zijn ook nieuw.
Weet iemand toevallig wat dit nog kan zijn, want zo geraak ik niet door de keuring vrees ik.
Ohja nog even aan toevoegen dat wanneer ik zacthjes begin te rijden en ik draai mijn stuur je een klop hoort rechts.
Grtzz
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
Nope, dat is het dus ook niet. Ik heb serieus liggen snokken aan de stuurstangen, maar daar is dus ook niks mis mee.
Na een beetje onderzoeken, ben ik tot de vaststelling gekomen dat er nog een lager zit op de veerpoot, mss dat deze verrot is ofzo.
Iemand hier al een ervaring met gehad ??
Gtrzz
Na een beetje onderzoeken, ben ik tot de vaststelling gekomen dat er nog een lager zit op de veerpoot, mss dat deze verrot is ofzo.
Iemand hier al een ervaring met gehad ??
Gtrzz
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Ja wat is het nu, speling of geen speling???
Euhmm maar ik heb idd een beetje speling rechts en aan de linkse kant niet zoveel. Achja dan vervangen we die allebie maar even dan, dan ben ik daar oook weer vanaf.
Verlagingsveren passen hier achteraf ook in hoop ik, anders is het de moete niet. De auto word ergens volgende maand verlaagd.
Many Thx,
Grtzz
Euhmm maar ik heb idd een beetje speling rechts en aan de linkse kant niet zoveel. Achja dan vervangen we die allebie maar even dan, dan ben ik daar oook weer vanaf.
Verlagingsveren passen hier achteraf ook in hoop ik, anders is het de moete niet. De auto word ergens volgende maand verlaagd.
Many Thx,
Grtzz
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Kan je ook wel zien, kijk even aan de bovenkant in je veerpootrubbers, en vergelijk de stand tussen links en rechts.
Als je zoiets ziet,
zit er iets niet helemaal lekker
zoek het verschil
was bij mij de 3e keer
Als je zoiets ziet,
zit er iets niet helemaal lekker
zoek het verschil
was bij mij de 3e keer
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker