Autoradio gejat!!! deur krom!!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Autoradio gejat!!! deur krom!!

Bericht door Astrid_fahrer »

Deze keer zal ik helaas weer een topic moeten openen alleen helaas niet voor info om mn astra te verbeteren maar om te herstellen... :(

Vannacht ben ik dus voor die ene keer vergeten het frontje van mn radio af te halen en toen ik vandaag dus naar mn auto liep en instapte kwam ik er dus achter dat mn autoradio gestolen is!!!!!! :evil: :evil:

Het blijkt dus dat ze mijn passagiersdeur bovenaan het raam dus met een platte schroevendraaier gewoon hebben opengebogen en naar achter hebben getrokken om vervolgens mn deur open te maken en rustig de tijd te nemen om mijn radio te jatten! :x :evil: verder is alles intact nergens mee gerotzooid alles lag er verder in zelf mn dikke boxen achter zitten er nog in ... gewoon puur mn radio compleet met slede en de DIN stekker!!!

Aangezien ik wel verzekerd ben voor schade door diefstal en diefstal zelf maar dus al weer te horen kreeg dat mijn premie weer eens fijntjes wat hoger werd als ik de schade liet herstellen rekende ik dus effe uit dat me dit per jaar bijna 700 euro meer ging kosten!!!! de jaren daarna dus langzaam stapje bij stapje weer meer korting krijg maar dus ook nog steeds flink kan betalen!!

Nou ben ik geen schadeexpert maar het lijkt mij een heel stuk makkelijker en goedkoper om een tweede deur te vinden van een andere slacht gsi en deze in mijn auto te plaatsen....

Heeft iemand van jullie hier misschien een soortgelijke ervaring mee?? en of het te doen is om een donordeur erin te zetten?
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Pfuuu, ben je lekker mee :?

Donordeurtje is prima te doen hoor...

Maar je deur kan toch niet open als hij op slot zit ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Zwaar Kl#te :? :cry:


Maar voor meer ervaring ... Steve is van de Opel GSi Club.. en heeft dit ook al 2 keer gehad (het deur verhaal)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

DayWaLk3R schreef:Zwaar Kl#te :? :cry:


Maar voor meer ervaring ... Steve is van de Opel GSi Club.. en heeft dit ook al 2 keer gehad (het deur verhaal)
Jah, en toen ze die niet openkregen, hebben ze zijn achterruit eruitgekeild meen ik me te herinneren :evil:

LOSERS zijn het ! ! ! ! :x
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Ja losers zijn t zeker... als ik ze ooit eens tegenkom of mn radio op maktplaats terug zie dan kunnen ze t echt zwaar schudden.

De deuren zaten uiteraard op slot maar ze hebben dus gewoon bovenaan de deur een schroevendraaier er tussen gezet en mijn deur gewoon open gebogen!!! dus de punt van mn deur steekt nu een heel eind uit en stom genoeg is mijn ruit nog heel :shock:

daarna hebben ze gewoon het knopje omhoog getrokken waardoor mn hele auto opengaat....

Maar goed een donordeur lijkt me de beste optie dus gaan we maar eens op zoek!
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Deur open doen, stukkie hout ertussen dattie een cm of 20 open blijft staan en dan rustig terugduwen, met een beetje geduld kan je hem misschien wel weer aardig sluitend krijgen, ligt er een beetje aan hoever hij écht beschadigd is.. meestal buigen ze onderaan de stijl, en da's best wel aardig terug te zetten met een beetje beleid, als ik het zo hoor, kan het er alleen maar beter op worden :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

Sounddragon schreef:
DayWaLk3R schreef:Zwaar Kl#te :? :cry:


Maar voor meer ervaring ... Steve is van de Opel GSi Club.. en heeft dit ook al 2 keer gehad (het deur verhaal)
Jah, en toen ze die niet openkregen, hebben ze zijn achterruit eruitgekeild meen ik me te herinneren :evil:

LOSERS zijn het ! ! ! ! :x
ja klopt, maar dat was dan weer een maand later.

ben helaas expert diefstal slachtoffer.

2x achterruit ingegooid, 1 keer beide deuren krom, 1x zijruitje en 1 x klein gat in zijruitje.

als je je auto goed op slot zet, dus ook even doordraaien zodat hij op extra slot komt dan kan je de deurpinnen niet omhoog trekken.
dit heeft mij al 2 keer gered.
toen ze de deuren open bogen konden ze niet naar binnen omdat ze de pin niet omhoog kregen.
laatste keer wilde ze de ruit inslaan om vervolgens de deurpin omhoog te trekken, is ze ook niet gelukt :twisted: .
verder heb ik gelindeerde ruiten waardoor het glas bij elkaar blijft plakken en ze niet gemakkelijk je hele ruit kunnen inslaan om naar binnen te kruipen.

maar als ze iets willen dan slopen ze gewoon nog meer tot ze erbij kunnen en dan is het belangrijk goed verzekerd te zijn.
mijn no-claim blijft onveranderd bij inbraak omdat ik er natuurlijk zelf niks aan kan doen.
wel heb je natuurlijk een eigen risico van 150,- ongeveer.


sterkte ermee
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Goed alarm = loei.
Niet dat dat wat uitmaakt. Mijn laatste inbraak is al 2+ jaar geleden.
Toen was er overigens niet gejat, dus loei van je alarm maakt misschien toch wel wat uit dat ze geen tijd hebben.

Maja, tmaakt altijd tijd uit.
En daar gaat het om.

Ik heb er toen maar slotloze portieren ingezet.
Ook type, scheelt weer 5 minuten, slaan ze misschien mijne over.
(bij mij zit er toch niks in). Maja, tegen dit soort lomp deur omkraak geweld is toch niks te doen. Hooguit alarm, verkort hun effectieve tijd.

Ik weet dat een van mijn opdrachtgevers met een oude klassieke DS en SM express gewoon de deuren openlaat op de gracht met al die junks.
Maja da's geen optie als er zooi geluid inzit.

Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven motten ze, en succes. Wat ik zelf doe is als ik bv mijn auto hier moet parkeren ik hem nooit meer in parkeergarages zet, maar in woonwijken voor huizen.
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Mijn deur hebben ze dus helemaal bij de bovenste punt zeg maar omgebogen en hij staat nu ongeveer 5 cm naar buiten gebogen... :(

Maar een goed poging wagen om hem fatsoenlijk terug te buigen kan natuurlijk altijd daar heb ik verder niks mee te verliezen... ik hoorde dus nadat ik aangifte had gedaan dat bij iemand anders in de straat ook de auto grof was opengebroken

Maar ja aangezien ik afgelopen zaterdag mijn auto had gewassen om zondag naar het opel evenement te gaan in Bochum waren mn ramen mooi schoon en zitten de vingeafdrukken van die losers erop dus die worden morgen door de technische recherche opgenomen in de hoop dat ze wat ermee kunnen aagezien de laatste tijd er veel meer van deze inbraken hier in de buurt zijn.. :evil:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Goh ! de politie doet eens wat !

:thumbsup:
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

ja k was zelf ook nogal verbaasd maar....!!! geloof t of niet maar de agent waar ik aangifte bij deed reed zelf ook in een corsa GSI haha 8)

Maar ja k hoop dat ze die klote knuppels oppakke ooit en dat ik wellicht (weinig kans) wat terug zie.... maar dat zal wel een sprookje blijven :cry:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Als de daders gepakt worden heb je nog wel kans dat je een schade vergoeding kunt claimen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Nou, ik heb bij plisie gestaan "als jullie nu eens 1x in jullie leven vingerafdrukken nemen" heb je die 5 junks, en 5 marrokanen, en 5 debielen, nou ik kon me auto buiten terein parkeren, en moest hem maar voor de deur zetten met de ruit eruit en de spullen erin.

Dus kvind dit heel goed als ze zoiets doen. Werd NONDEDJU eens tijd dat politie weer eens zoiets gaat doen.

Heb dit in 3 jaar niet gehoord.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

En kan je van Ruud vertellen, zelfs als kip niet te plukken is, krijg jij volledige naam, en adres in dossier.

Dus mooi als plisie weer eens meer zijn taken gaat doen.
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

hier in rotterdam nemen ze de moeite niet met vingerafdrukken opnemen.

ik had een keer een dag voor een inbraak m'n auto gewassen en ze hadden m'n achterruit ingeslagen en je zag hele duidelijke vingerafdrukken op de achterspoiler staan.
Ik liet ze aan de agente zien maar die zij dat ze daar verder niks mee ging doen.

Je deuren kan je vaak zo weer terug buigen, alleen zal hij bij de knik wel gescheurd zijn en dan moet je dat even opnieuw laten lassen.

maar toch raar dat bij jou je premie omhoog gaat als je het claimed bij de verzekering want ik heb daar geen last van.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

De ene verzekering is helaas de andere niet :?

Bij de meeste verzekeringen is het helaas zo, dat ze meer NIET dekken als WEL :evil:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Ligt aan je verzekering he.
Gewoon WA zal het niet vergoeden nee.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Gewoon WA heeft ook niks met inbraak/diefstal te maken, daar ging het ook niet om, het ging om het feit of het van invloed zou zijn op je no claim :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

ja is idd maf, je kan natuurlijk wel beperkt eigen risico hebben.
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

Nou vandaag dus de technische recherche langsgweest en er stonden zeker wel 10 afdrukken op alleen waren ze onbruikbaar omdat ze dan bv te hard gedrukt hadden waardoor de lijntjes niet meer zichtbaar waren of ze hadden gedraaide vingers :( :x Dus daar konden ze weinig mee maar k hoorde ook dat een andere gozer bij ons in de straat ook de auto was opengebroken en ook alles eruit was.... zn mazda was direct financieel weer total loss haha :wink:

Maar k had mn verzekering gister nog opgebeld maar het bleek dus dat ik dan het volgende jaar op dezelfde kortingstrede blijf staan als dat ik nu sta en dus niet meer korting krijg... dus met andere woorden kost het me 142 euro ongeveer en dan wordt alles gerepareerd zonder verdere kosten alleen heb ik dus geen accesiores verzekerd dus mn radio kan ik verder naar fluiten.... iemand nog een sony FX-5700 liggen toevallig? :?:
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Plaats reactie