ik heb een nieuwe rvs eindemper maar er moete en koppelstukje op komen ivm de overgand van 2,5" naar 2" maar dit verloop stuk is van pisbakkenstaal.Kan ik dit erop monteren of gaat het vreten in het rvs??
of raden jullie me ander materiaal aan.
gr Rainier
rvs einddemper
rvs einddemper
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Uhhhh, als je nou een RVS spagettispruitstuk monteert, moet dan ook je cilinderkop van RVS zijn
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dus als je een RVS demper wil, moet je eigenlijk meteen je hele systeem in RVS doen ????
Da's mooi klote dan..
Da's mooi klote dan..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™