Diverse flenzen laten watersnijden. Eerst uit een dunne houten plaat alst test zodat we kunnen zien of dat alles goed getekend is en past. Daarna wordt het definitief uit RVS gesneden.
Waarvan ze allemaal zijn..... ?
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Ziet er goed uit robbie en waar ze van zijn ? pff even kieken, inlaat/uitlaat/downpipe/olie aansluiting turbo ? nou ik geef het al op, maar waarom nieuwe laten maken ?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Rallyastra schreef:Ziet er goed uit robbie en waar ze van zijn ? pff even kieken, inlaat/uitlaat/downpipe/olie aansluiting turbo ? nou ik geef het al op, maar waarom nieuwe laten maken ?
Gaat meer druk op komen, omdat hij een watergekoelde intercooler gaat fabriceren en daarna de boel wat op gaat schroeven??
Rallyastra schreef:Ziet er goed uit robbie en waar ze van zijn ? pff even kieken, inlaat/uitlaat/downpipe/olie aansluiting turbo ? nou ik geef het al op, maar waarom nieuwe laten maken ?
nieuwe setup
ja een deel is al bij v kronenburg binnen gekomen. Maar er waren onderdelen bij die uit het buitenland moeten komen, zit wat levertijd op.
Ik haal het spul pas op als alles er is, eerder kan ik toch niet opbouwen.
Er zitten er een paar bij die ik niet herken . Maar 8 injectors en een zwaardere benzinepomp??? Ik weet dat je bij EDS een 5e injector kan plaatsen op de high flow top hat. Maar als dat te licht is voor je. Dan weet ik het niet!!
Gisteren kwam ik een vrouw in een T-shirt tegen met op borsthoogte de tekst: "Feel Good!" Over twee weken moet ik voor de rechter verschijnen. My Astra Phase III
4 in de runners, 4 in een airbox rechttegenover de runners.
Had de mogelijkheid van 4 hele grote injectoren van bijv 950ccm alleen zijn die moeilijker te verkrijgen. Ik gebruik er nu 8 van 440ccm.
Kop blijft wel zitten, werk met studs en moeren van ARP ipv normale kopbouten. Ik ga ook niet hoger als 2bar dus dat moet ie zéker houden. Je moet het wel heel bont maken wil je een kop eraf laten knallen. Er zijn altijd andere delen die het eerder begeven.