remmen
- djfloske
- Oud-Clublid
- Contacteer:
remmen
mijn bc geeft aan dan de remvoering op is..
nu wil ik in de nabije toekomst over gaan tot grotere schijven/blokken
maar ik ga over 2 weken met de astra naar Frankrijk en wil dus wel goed kunnen remmen..
dus ik ga deze week even ergens nieuwe blokken scoren
maar nu mn vraag zitten die remsensoren die aangeven da de remvoering op is alleen voor of ook achter??
en die sensoren kan ik die alleen bij de dealer halen of ook bij de automaterialen zaak??
nu wil ik in de nabije toekomst over gaan tot grotere schijven/blokken
maar ik ga over 2 weken met de astra naar Frankrijk en wil dus wel goed kunnen remmen..
dus ik ga deze week even ergens nieuwe blokken scoren
maar nu mn vraag zitten die remsensoren die aangeven da de remvoering op is alleen voor of ook achter??
en die sensoren kan ik die alleen bij de dealer halen of ook bij de automaterialen zaak??
Ecotec Powerrrrrrr
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Soms gillen die dingen een paar mm van te voren
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Als die sensoren kapot zijn zeker niet. En hij waarschuwt met remblokken behoorlijk van te voren als ik me niet vergis, MAAR WEL CHECKEN!! (je zou ook dom zijn om dat niet te doen!)djfloske schreef:heeft de bc dan nie altijd gelijkvexz schreef:Volgens mij zitten ze alleen voorop. Ik zou wel even checken of je remblokken echt op zijn.
Tekst..