Alarm opel astra

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blauwe Parel
forum-gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:42

Alarm opel astra

Bericht door Blauwe Parel »

Ik heb een opel astra opc uit 2000 en nu was een alarminstallatie vanaf de fabriek een optie.

Tot nu toe nog nooit geen problemen mee gehad maar vannacht ging het alarm af.

Ik gekeken maar niks geen braakschade of iets dergelijks. En het is geen fijngevoelig alarm want een beetje schudden met de auto en het alarm gaat verder niet af.

Nu was mijn vraag: Kan het zijn dat het alarm niet meer goed is en vanzelf af gaat?

Het ging in ieder geval als volgt af: Eerst begon het alarm te toeteren en gingen de knipperlichten aan, toen bleven de knipperlichten branden/knipperen maar het toeteren stopte en vervolgens begon het alarm weer te toeteren en de alarmlichten te knipperen.

Normaal gaat een alarm toch maar 1x af in de zin van 10 seconden toeteren en knipperen of heb ik het mis?

Wanneer gaat overigens een alarm af: Als je probeert de deurpinnen te open via het raam of als je het raam inslaat?

Mocht het alarm zelf niet goed werken, wat kan ik er dan aan doen? Werkt het alarm zelf op de accu of heeft het zijn eigen batterij?
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

[Nick mode-ON]

even resetten.







:lol:
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Naar de dealer toerijden en alarmcodes uit laten lezen.
Dan weet je meer.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie