2 radio's
2 radio's
Wie weet of het mogelijk is om 2 radio's in een auto aan te sluiten. Ik heb nu navigatie (vdo ms4100) maar bij gebruik van navigatie is het afspelen van een cd niet mogelijk. Vandaar dat ik deze erbij wil zetten naast mijn eigen radio. Constant +, geschakelde + en massa is geen probleem. Snelheidssignaal moet ook zo kunnen lijkt me. Verder nog extra aansluitingen? Is trouwens aansluiten van de achteruitversnellingssignaal nodig?
Navigatie wordt dan niet gebruik voor muziek ed. Antenne kabel is dan niet nodig toch? Antenne van GPS wel. Misschien het makkelijkst om er 2 losse speakers op te zetten of kan het anders?
Navigatie wordt dan niet gebruik voor muziek ed. Antenne kabel is dan niet nodig toch? Antenne van GPS wel. Misschien het makkelijkst om er 2 losse speakers op te zetten of kan het anders?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Pfuuu, wordt erg ingewkkeld allemaal, is het niet stukken eenvoudiger om een radio aan te schaffen die het wél tegelijk kan ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Von Stauffenberg
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- astragsi16v
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: 2 radio's
ik had precies de zelfde systeem in me autoAstraGSI schreef:Wie weet of het mogelijk is om 2 radio's in een auto aan te sluiten. Ik heb nu navigatie (vdo ms4100) maar bij gebruik van navigatie is het afspelen van een cd niet mogelijk. Vandaar dat ik deze erbij wil zetten naast mijn eigen radio. Constant +, geschakelde + en massa is geen probleem. Snelheidssignaal moet ook zo kunnen lijkt me. Verder nog extra aansluitingen? Is trouwens aansluiten van de achteruitversnellingssignaal nodig?
ook met 2 radios
ik gebruikte voor me navigatie gewoon de originele box ervoor kan ook van Carkit zijn.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: